Hogyan lehet rávenni az embereket, hogy ne pazarolják a vizet? Ennek a kérdésnek megválaszolására bérelte fel a Denver Water a Sukle kreatív ügynökséget, írja a My Modern Met.
A Sukle kreatív reklámkampánya felelős vízhasználatra bírta rá Mile High City lakosait. Az ügynökség terve az volt, hogy tíz év alatt 22%-kal csökkentsék a vízfogyasztást. A kreatív megoldásaiknak köszönhetően az első év végére már 21%-kal kevesebb víz fogyott.
Az ügynökség mindenek előtt kutatást végzett a célközönség – a környezettudatos emberek –, körében. Felmérték a célcsoport elképzelését a pazarlásról, és ez alapján alakították ki az üzenetet.
Újabb csapás az óceánokra és a környezetvédelemre: fogynak a fitoplanktonok
A fitoplanktonok, az óceánok felső rétegeiben napfényből élő növényi jellegű algák. Ha már intézmények! Az Európai Bizottság és az Európai Parlament is nemet mond a műanyag szemétre. Az Európai Parlament szerdán elsöprő többséggel, 571-53 arányban jóváhagyta azt az intézkedéscsomagot, ami az egyszer használatos műanyag eszközök betiltását irányozza elő.
Két hatásos jelmondatot találtak ki: „Csak annyit használj, amennyire szükséged van!” és „Te nem tudod előállítani, úgyhogy kérlek, csak annyit használj, amennyire szükséged van!”. A szlogeneket pedig lenyűgöző vizuális ötletekkel támogatták meg.