Követem Élet + Stílus Kreatív óriásplakátokkal ösztönzik az embereket a felelős vízfogyasztásra

Kreatív óriásplakátokkal ösztönzik az embereket a felelős vízfogyasztásra

Promóció

Hogyan lehet rávenni az embereket, hogy ne pazarolják a vizet? Ennek a kérdésnek megválaszolására bérelte fel a Denver Water a Sukle kreatív ügynökséget, írja a My Modern Met.

Promóció

A Sukle kreatív reklámkampánya felelős vízhasználatra bírta rá Mile High City lakosait. Az ügynökség terve az volt, hogy tíz év alatt 22%-kal csökkentsék a vízfogyasztást. A kreatív megoldásaiknak köszönhetően az első év végére már 21%-kal kevesebb víz fogyott.

Az ügynökség mindenek előtt kutatást végzett a célközönség – a környezettudatos emberek –, körében. Felmérték a célcsoport elképzelését a pazarlásról, és ez alapján alakították ki az üzenetet.

Újabb csapás az óceánokra és a környezetvédelemre: fogynak a fitoplanktonok

A fitoplanktonok, az óceánok felső rétegeiben napfényből élő növényi jellegű algák. Ha már intézmények! Az Európai Bizottság és az Európai Parlament is nemet mond a műanyag szemétre. Az Európai Parlament szerdán elsöprő többséggel, 571-53 arányban jóváhagyta azt az intézkedéscsomagot, ami az egyszer használatos műanyag eszközök betiltását irányozza elő.


Két hatásos jelmondatot találtak ki: „Csak annyit használj, amennyire szükséged van!” és „Te nem tudod előállítani, úgyhogy kérlek, csak annyit használj, amennyire szükséged van!”. A szlogeneket pedig lenyűgöző vizuális ötletekkel támogatták meg.

Alább nézd meg a kampány plakátjait!

Promóció

legnépszerűbbek

A legszürreálisabb ötletek, hogyan védheted meg magad a koronavírus ellen

A kínai emberek saját kezükbe vették a sorsukat, maguknak gyártanak védőmaszkokat!

A pillanat, amikor az álmodozó turistát elgázolja a valóság

Nem véletlen, hogy egyes helyeken már turistaadót szednek.

Színésznők, akik nem szégyellik terhes alakjukat és döngő lépteiket

Bátran pózolnak fürdőruhában, domború hassal is és döngő léptekkel, ezek a büszke anyukák.
Promóció

a szerk. ajánlása

Tudtad? Kultúránként egészen mást jelent, amit a kezünkkel csinálunk

Ami egyik helyen a kedvesség jele, az máshol durvaságnak számít.

A nosztalgiavonat átrobogott a vásznakon – Ezek voltak 2019 legjobb külföldi filmjei a ContextUs szerint

Volt egyszer egy 2019-es év, amelyben korunk legnagyobb mesterei és feltörekvő tehetségei egyaránt megmutatták, hogyan is kell filmet készíteni.

Ezek minden idők legdrágábban elkelt festményei

Cikkünkben górcső alá vesszük a valaha legdrágábban elkelt tíz festményt, és arról is esik pár szó, miért kerülnek bizonyos festmények többe, mint mások.
Promóció

ez is érdekeltéged
<3