Három hazai divattervező élénkítheti exportját a NuORDER digitális platformjával

Három hazai tervező, az Abodi, a Cukovy és az Elysian élénkítheti az exportját a NuORDER digitális platformjával.

Nemzetközi mentorprogram a divatszakmában

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), valamint a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) szakmai partnerségének köszönhetően az első nemzetközi mentorprogram három résztvevője két szezonon keresztül lehet jelen a NuORDER digitális üzleti platformján, amely számos eszközzel segíti a tervezőket exporttevékenységük növelésében – olvasható az MTI közleményében.

Kapcsolódó cikk
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email

A felületen az érdeklődők a tervezők következő év tavaszi-nyári kollekcióit tekinthetik meg, míg az őszi-téli szezonra készített darabok február 18. és április 15. között lesznek elérhetőek. A platform segítségével a három magyar tervező a virtuális térben ugyan, de elérhetik a magas vásárlóerőt képviselő külföldi megrendelőket és növelhetik eladásaik számát.

cukovy design
/ Fotó: CUKOVY

Mindehhez számos eszköz áll a rendelkezésükre: egy digitális katalógus, egy line sheet, valamint 360 fokos képek és virtuális bemutatótermek. A felület mindemellett kiválóan használható márkaépítésre is, hiszen lehetőséget ad a divattervezőkről szóló történetek és érdekességek megosztására.

A magyar divat külföldi térhódítása

A NuORDER digtális üzleti platformja 2020 szeptembere óta támogatja a CNMI által kiválasztott márkák értékesítési folyamatait. A felület megoldást kínál a vírushelyzet miatt kialakult helyzetre, azáltal, hogy egyesíti a digitális és a fizikai teret a márkák, a buyerek és a kiskereskedők között.

Büszkeség, hogy hazai divattervezők is szerepelnek a digitális kereskedelem világának egyik legmeghatározóbb online platformján. A NuORDER számadatai magukért beszélnek: több mint 2000 márka képviselteti magát a felületen, akik közel félmillió kiskereskedőhöz juttathatják el termékeiket az oldal által. Ráadásul egy fizikai üzlettel szemben mindez 365 napon keresztül adott számukra

– nyilatkozta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezetője.

A felületnek köszönhetően a szereplők könnyebben alkalmazkodhatnak a megváltozott gazdasági helyzet hozta kihívásokhoz, hiszen készletük teljes egészét áthelyezhetik az online térbe, amellyel a fizikai üzletekhez képest sokkal szélesebb közönséget érhetnek el költséghatékony módon.

Az MDDÜ és a CNMI még 2018 augusztusában kötött stratégiai megállapodást azzal a céllal, hogy elősegítsék a hazai divatipari szereplők nemzetközi piacra való belépését. Ennek részeként indították útjára a nemzetközi mentorprogramot, amely a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismeretekkel vértezi fel a divattervezőket.


Ez is érdekelhet

Top sztorik a rovatból