Amikor úgy döntünk, hogy cégünk előbbre jutása érdekében igénybe vesszük valamilyen online marketing ügynökség segítségét, akkor sok különböző profilú céggel találkozhatunk, és láthatjuk, hogy rendkívül megnőtt az online médiával más területeket támogató vállalkozások száma. Mi alapján döntsük el, hogy melyiket válasszuk?
Full-service vagy speciális marketing cég?
Egy adott online marketing ügynökség foglalkozhat csak egy adott online terület részleteivel, annak egy cég eredményességére kifejtett hatásaival, de az is elképzelhető, hogy egy ügynökség képes arra, hogy olyan csapatot állítson össze, ahol minden területen vannak hozzáértő szakemberek. Ez utóbbi esetben beszélünk arról, hogy az adott ügynökség szkópja lefed minden online média területet.
Egy komplex feladatokat ellátó ügynökség esetében biztos lehetsz benne, hogy nekik teljes lesz a rálátásuk az adott terület online felületeket érintő minden szegmensére, így várhatóan több sikert érhetsz el.
Az egy adott témakörre specializálódott szolgáltatók mindenképpen rendelkeznek azzal az előnnyel, hogy sokkal mélyebb a tudásuk egy adott témában, azon a területen bővebb tapasztalattal rendelkeznek. Ugyanakkor egy full-service ügynökség, mint pl. a Selector Digitális Marketing Ügynökség, azzal, hogy tisztában van minden, a marketinget lefedő területtel, képes azokat egymással integráltan alkalmazni, így megsokszorozni azok együttes hatását.
A cég ugyanakkor bizonyos területekre pl. Facebook Ads hirdetéskezelésre külön csoportokat hozott létre, hogy maximálisan ki tudja elégíteni ügyfelei igényeit.
Online vagy digitális egy ügynökség?
Napjainkban mind a két kifejezést ugyanolyan gyakran halljuk, amikor egy marketing ügynökségről beszélnek. Ebből is látható, hogy a két kifejezést a köznyelv ugyanarra a témára érti. Valójában tényleg nem sok különbség van a két szó között, de egy árnyalatnyi eltérést azért tényleg el kell magyarázni.
Elmondható, hogy a digitális marketing ügynökség jóval szélesebb körű tevékenységeket fed le. Igaz ugyan, hogy egy online marketing ügynökség is számos kérdéskörrel foglalkozik, de ők inkább csak az internetes közösségi médiában vannak jelen, a netes eredményeket elemzik.
Egy digitális ügynökség sokkal komplexebb módon fogja össze az egyes marketing területeket, beleértve pl. az UX kutatás és elemzést, valamint a digitális kiadványok szerkesztését. Erről a Selector Digitális Marketing Ügynökség oldalán jóval többet olvashatsz.
Egy online ügynökség előnyei
Manapság láthatjuk, hogy temérdek oktatóanyag létezik a digitális marketing eszközök használatának megtanulásához. Viszont olyan szerteágazó és egyre részletgazdagabb az online világ, hogy egy ember nem képes már minden területet átlátni és tanulmányozni.
Egy online digitális ügynökség, ahol minden szakterületre megvan a magukat folyamatosan önképző csapat, képes teljes koherenciában dolgozni a megbízó cég céljainak elérése érdekében. Összefoglalva elmondhatjuk, hogy érdemes megkeresni azt az ügynökséget, amely hatékonyan tudja megvalósítani cégünk marketing oldalát!