Légy ott a Youtube-on is!
Ezért nem kérdés, hogy ha ott vagy Te is, akkor jó eséllyel potenciális vevőket érhetsz el vele. Persze nem mindegy, hogyan csinálod!
Ezért nem kérdés, hogy ha ott vagy Te is, akkor jó eséllyel potenciális vevőket érhetsz el vele. Persze nem mindegy, hogyan csinálod!
Nem sikerült jól a marketingfogás.
Mi alapján döntsük el, hogy melyiket válasszuk?
Elterjedt az az elgondolás is, miszerint a társadalmi élet számos színterét függetleníteni kellene.
A rossz reklám is reklám?
Immár ötödik alkalommal, 2016. március 18-19-én került megrendezésre a József Attila Kör és a KULTer.hu által szervezett KULTOK konferencia, mely a Marketing, brand és kultusz a kortárs irodalomban címet viselte. Az előadássorozatok és kerekasztal-beszélgetések a Nagyerdei Víztorony H2O Galériájában kaptak helyet.
A kiadói és könyvterjesztői stratégiákról, a kortárs irodalom márkázhatóságáról, a magyar irodalom hazai és külföldi népszerűsítéséről, online jelenlétéről, továbbá kultuszairól, például Borbély Szilárd és Esterházy Péter életművének a sajátos megítéléséről éppúgy szó lesz az ötödik KULTOK konferencián, mint különböző populáris jelenségek e problémakörön belüli tárgyalhatóságáról, illetve a gyerekirodalom trendivé válásáról.
Ez év sem telhet el KULTOK nélkül. A József Attila Kör és a KULTer.hu kortárs kultúrportál által szervezett konferencia fókuszában ezúttal a marketing, a brand és a kultusz fogalmai állnak: mennyiben és miképp érvényesíthetőek a jelenkori irodalom nemzetközi és hazai folyamatainak, jelenségeinek értelmezésében, az irodalomnépszerűsítés lehetőségeinek felmérésében és stratégiáinak kidolgozásában. Érdemes lesz az ideire is ellátogatni Debrecenbe március 18-án és 19-én.