Megszületett a megoldás azokra a helyzetekre, mikor valamit kiraknál az Instagramra, de nincs mit, mivel egész hétvégén csak sorozatot néztél. Tulajdonképpen a kedvenc műsorod hirdetésévé válhatsz az új integrációnak köszönhetően.
Ahogy a The Verge is beszámolt róla, a Netflix telefonos alkalmazásában megjelent egy új funkció, amivel egy gombnyomással Instagram Story-t varázsolhatsz a kedvenc sorozataidból.
Kritika éri a Netflixet, amiért valódi természeti katasztrófa képeit használta
Rájár a rúd a streaming szolgáltatóra. A Black Mirror interaktív epizódja miatt beperelték, a Bird Box filmjéből életveszélyes kihívást csinált az internet népe. Most pedig kemény kritika éri őket, amiért a 47 ember életét követelő vonatszerencsétlenség képeit használta fel. Már több regény és film is próbálkozott az interaktivitással, most pedig a híres antológia sorozat hangulatvilágában is kezünkbe vehetjük az irányítást.
Ha a megosztás gombra kattintunk, az adott film vagy sorozat képéből pillanatok alatt Instagram-sztorit készíthetünk. Az appal rendelkező követőknél pedig megjelenik egy felirat, ami a műsorra irányít.
Az újítás leginkább a Netflixnek éri meg, tulajdonképpen ingyen reklámozod a tartalmát. De az Instagram is jól jár azzal, ha egy nagyobb alkalmazás integrálja. A sztorik pedig elég sikeres funkciónak bizonyultak, a cég szerint naponta több, mint 400 millióan használják.
Demi Lovato Instagram-sztoriban bírálta a negatív testképet közvetítő reklámot
Az emlegetett hirdetésben az egyik karaktert túlsúlyosnak címkézték, mellette pedig egy „csinos” szereplőt ábrázoltak. there are no words Demi Lovato jelezte, ezek a reklámok rendkívül veszélyesek azokra nézve, akiket könnyen befolyásol a társadalmi nyomás. Az énekesnő azt is kiemelte, a hatás csak még károsabb lehet az étkezési zavarokban szenvedőkre.
A Netflix-Instagram Story-integráció egyelőre csak IOS rendszerben működik, de az andoid-verzió is folyamatban van.