A karantén alatt kényelemre vágyott a világ, a Nike ezt a trendet használta ki a Go Flyease-zel.

A Crocs és egy Nike Air Max szerelemgyermeke

Sokféle cipőről írtunk már: a romák makkosáról, Kamala Harris botrányos(?) Converse-éről, egyenesen a Vogue címlapjáról, és a művésziről. Bemutattuk a legnépszerűbbet, a legbetegebbet, és az óceán műanyagszemetéből újrahasznosítottat.

nike-go-flyease cipo ar
Bebújós Nike Go Flyease / Fotó: Nike

A Nike most egy egészen egyedülállóan futurisztikus darabbal tervezi elkápráztatni a karanténban kizárólag kényelemre vágyó fogyasztókat. A Stranger Things limitált kollekciója után most olyan cipőt terveztek, ami még Andy Warholnak is bejönne: a ki- és belebújásnál nem kell megfogni kézzel a cipőt. És hogy akkor miben különbözik egy mokaszintól vagy egy extrakényelmes Crocs pacskertől? Jimmy Fallon bemutatja.

 

Jimmy Tries On the New Nike GO FlyEase

Jimmy Fallon tells the story of when he pitched a hands-free sneaker to Nike only to find out they beat him to the punch.The Tonight Show Starring Jimmy Fall...

A Go Flyease cipőfűző nélküli sportcipő, amely elsősorban azoknak hasznos, akik valamiért nem tudnak lehajolni megkötni a cipőfűzőt (idős emberek, mozgáskorlátozottak, akiknek eltört a karja) vagy gyakran kell fel- le venniük a cipőjüket, például a lakás és a kert között járkálva. 

Kapcsolódó cikk

Különlegessége az a szalag, amely a fűzők helyén a kellő szorosságot szabályozza, ha az ember belelép a cipőbe. Ha pedig ki akarunk bújni a cipőből, akkor a sarkára lépve egy mozdulattal meg tudunk tőle szabadulni.

Bebújós sportcipő: kényelem mindenek felett

Akinek megmozgatta a fantáziáját a csodacsuka, jó hír, hogy február 15-től indul a direkt értékesítés. 120 dolláros ára a márka többi utcai cipőjének értékével van pariban. A CNN szerint a vásárláshoz a cég honlapján kell az ingyenes tagsági programba regisztrálni, de az év folyamán elkezdik az értékesítését szélesebb körben is.

Kapcsolódó cikk

A Nike ezzel az új fejlesztéssel azt ismerte fel, hogy az emberek kényelemre vágynak. Ezt támasztja alá a Crocs tavalyi eladási rekordja: 2020-ban 55%-os forgalomnövekedést realizáltak a műanyag papucsaikkal.

A honlapon történő értékesítés illeszkedik a sportruházati konglomerátum legújabb értékesítési stratégiájába, miszerint közvetlenül a fogyasztóknak értékesítenek, a kiskereskedők kihagyásával. A cég tavalyi utolsó negyedéves online értékesítése 84%-kal ugrott meg, ilyen kelendőek mostanában a fitnesz- és utcai lábbelik. 

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet