A karantén alatt kényelemre vágyott a világ, a Nike ezt a trendet használta ki a Go Flyease-zel.

A Crocs és egy Nike Air Max szerelemgyermeke

Sokféle cipőről írtunk már: a romák makkosáról, Kamala Harris botrányos(?) Converse-éről, egyenesen a Vogue címlapjáról, és a művésziről. Bemutattuk a legnépszerűbbet, a legbetegebbet, és az óceán műanyagszemetéből újrahasznosítottat.

Nike-Go-Flyease Cipo Ar
Bebújós Nike Go Flyease / Fotó: Nike

A Nike most egy egészen egyedülállóan futurisztikus darabbal tervezi elkápráztatni a karanténban kizárólag kényelemre vágyó fogyasztókat. A Stranger Things limitált kollekciója után most olyan cipőt terveztek, ami még Andy Warholnak is bejönne: a ki- és belebújásnál nem kell megfogni kézzel a cipőt. És hogy akkor miben különbözik egy mokaszintól vagy egy extrakényelmes Crocs pacskertől? Jimmy Fallon bemutatja.

 

No Title

No Description

A Go Flyease cipőfűző nélküli sportcipő, amely elsősorban azoknak hasznos, akik valamiért nem tudnak lehajolni megkötni a cipőfűzőt (idős emberek, mozgáskorlátozottak, akiknek eltört a karja) vagy gyakran kell fel- le venniük a cipőjüket, például a lakás és a kert között járkálva. 

Kapcsolódó cikk

Különlegessége az a szalag, amely a fűzők helyén a kellő szorosságot szabályozza, ha az ember belelép a cipőbe. Ha pedig ki akarunk bújni a cipőből, akkor a sarkára lépve egy mozdulattal meg tudunk tőle szabadulni.

Bebújós sportcipő: kényelem mindenek felett

Akinek megmozgatta a fantáziáját a csodacsuka, jó hír, hogy február 15-től indul a direkt értékesítés. 120 dolláros ára a márka többi utcai cipőjének értékével van pariban. A CNN szerint a vásárláshoz a cég honlapján kell az ingyenes tagsági programba regisztrálni, de az év folyamán elkezdik az értékesítését szélesebb körben is.

Kapcsolódó cikk

A Nike ezzel az új fejlesztéssel azt ismerte fel, hogy az emberek kényelemre vágynak. Ezt támasztja alá a Crocs tavalyi eladási rekordja: 2020-ban 55%-os forgalomnövekedést realizáltak a műanyag papucsaikkal.

A honlapon történő értékesítés illeszkedik a sportruházati konglomerátum legújabb értékesítési stratégiájába, miszerint közvetlenül a fogyasztóknak értékesítenek, a kiskereskedők kihagyásával. A cég tavalyi utolsó negyedéves online értékesítése 84%-kal ugrott meg, ilyen kelendőek mostanában a fitnesz- és utcai lábbelik. 

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet