A PPC hirdetések hatékonyságát senki sem vitatja, sok vállalkozás él is vele különböző céljai eléréséhez, azonban annak megítélése már nem ennyire egyértelmű sem a szakmabeliek, sem a laikusok körében, hogy érdemes-e saját márkanévre hirdetni.
A Google-hirdetés hatékony módja annak, hogy a versenytársakat megelőzzük a keresési találatok között. A saját márka- vagy cégnév keresőbe történő beírása esetén nagy valószínűséggel Te jelensz meg az organikus keresési találatok között az első helyen. De akkor miért fizetnél azért, hogy ezekre a keresésekre Google hirdetéseket futtass? Cikkünkben erről lesz szó, tarts velünk!

Mit értünk alatta, és mikor kerülendő?

Saját brandre licitálni a Google Ads-ben azt jelenti, hogy a vállalkozás márkanevét használod kulcsszóként. Ha nem vagy tisztában azzal, hogyan is kell ezt csinálni, bízd a munkát az Adlabre, a PPC hirdetéskezelés szolgáltatás keretében vállalják a fizetett hirdetések kezelését minden platformon!

Sokak szerint olyan esetekben felesleges pénzkidobás saját brandre hirdetni, ha például jó organikus jelenléttel rendelkezünk és előkelő helyet foglalunk el a keresési rangsorban. Ez alapvetően így is van, de ha a versenytársak ránk hirdetnek, nem hagyhatjuk annyiban, mivel a fizetett hirdetések a lap tetején jelennek meg. De ugyanez megtörténhet abban az esetben is, ha nem ránk hirdet a konkurencia, csak SKAG metódussal csinálja, úgy ugyanis aktiválhatja a hirdetéseit. Ami pedig egy újabb fizetett hirdetést sorol a lista tetejére, vagyis mi hátrébb kerülünk, így ha nem márkahű a kereső személy, pénzt is veszíthetünk.

Miért éri meg?

Amennyiben beszállsz a hirdetési versenybe, legyél nagyon agresszív! A legtöbb esetben olcsó a márkanévre licitálni, mivel a kattintásonkénti költség rendkívül alacsony. Azt ugyanis elsősorban a választott kulcsszó minőségi pontszáma határozza meg, amelyet az átkattintási arány (CTR), a hirdetés relevanciája és landing page alapján számítanak ki. A márkás hirdetések természetesen magas átkattintási arányt kapnak, és mivel ritkán találsz relevánsabb hirdetést és céloldalt, kiváló minősítést kapsz, vagyis a márkás kulcsszavak minőségi pontszáma magas lesz, magasabb, mint a rád licitáló versenytársaké.

Tagadhatatlan, hogy a teljes első oldal elfoglalása – hirdetések+organikus lista –, amikor valaki rákeres a márkára, jól néz ki.

A hirdetéssel nagyobb befolyást kapsz arra, hogy a keresési eredmények hogyan nézzenek ki, például kiemelheted az aktuális ajánlatokat, vagy a hirdetésbővítmények segítségével egyéb információkat is megjeleníthetsz keresésekben.

A lehető legtöbb kattintás

Ha a lehető legtöbb kattintást és bevételt szeretnéd elérni, akkor a saját márkanévre is licitálni kell, ugyanis jelentős különbség van aközött, hogy az összes kattintás hány %-át kapod a márkára irányuló keresésből.

Mindig készíts külön kampányt, hogy a kiértékeléskor könnyen kizárhasd a márkakampányt. A sok adat segít, hogy nagy mennyiségű adathoz férj hozzá, és azok segítségével okos döntéseket hozz.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

kertesotthonbolt.hu - 2024 július - Cikk 2

Így segíthetjük az állatokat a rekkenő hőségben

A kánikula nemcsak az embereket, hanem az állatokat is megviseli. Bizonyos szempontból ráadásul az állatok sokkal védtelenebbek, hiszen a lehetőségeik jóval korlátozottabbak arra, hogy védekezzenek a forrósággal szemben.

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

https-www.mphshop.hu - 2024 június - Cikk1

Összhangban a hatékony működésért

A hidraulikus rendszerek hatékony működéséhez tökéletes harmónia és összhang szükséges. Akárcsak egy zenekar esetében, hiába játszik szinte mindenki tökéletesen a hangszerén, elég egyetlen hamisan zenélő tag, és az összhatás máris elmarad a kívánttól.

httpsrsablak.hu - 2024 június - Cikk4

A megfelelő konyhaablak kiválasztása

Az amerikai filmekben gyakran találkozhatunk hatalmas nyílászárókkal, amelyek annyi fényt engednek be, hogy az egész helyiségben tökéletes lesz a megvilágítás.

https-__innovatox.hu_ - 2024 június - Cikk2

Biocid engedélyeztetés szakszerűen, 7 lépésben

Mivel egy komplex folyamatról van szó, rengeteg a hibázási lehetőség, éppen ezért érdemes alaposan felkészülni, beleértve a jogszabályi háttér megismerését, a rendelet értelmezését, illetve azt a 7 lépést, amellyel végigvihető az engedélyeztetés.