A PPC hirdetések hatékonyságát senki sem vitatja, sok vállalkozás él is vele különböző céljai eléréséhez, azonban annak megítélése már nem ennyire egyértelmű sem a szakmabeliek, sem a laikusok körében, hogy érdemes-e saját márkanévre hirdetni.
A Google-hirdetés hatékony módja annak, hogy a versenytársakat megelőzzük a keresési találatok között. A saját márka- vagy cégnév keresőbe történő beírása esetén nagy valószínűséggel Te jelensz meg az organikus keresési találatok között az első helyen. De akkor miért fizetnél azért, hogy ezekre a keresésekre Google hirdetéseket futtass? Cikkünkben erről lesz szó, tarts velünk!

Mit értünk alatta, és mikor kerülendő?

Saját brandre licitálni a Google Ads-ben azt jelenti, hogy a vállalkozás márkanevét használod kulcsszóként. Ha nem vagy tisztában azzal, hogyan is kell ezt csinálni, bízd a munkát az Adlabre, a PPC hirdetéskezelés szolgáltatás keretében vállalják a fizetett hirdetések kezelését minden platformon!

Sokak szerint olyan esetekben felesleges pénzkidobás saját brandre hirdetni, ha például jó organikus jelenléttel rendelkezünk és előkelő helyet foglalunk el a keresési rangsorban. Ez alapvetően így is van, de ha a versenytársak ránk hirdetnek, nem hagyhatjuk annyiban, mivel a fizetett hirdetések a lap tetején jelennek meg. De ugyanez megtörténhet abban az esetben is, ha nem ránk hirdet a konkurencia, csak SKAG metódussal csinálja, úgy ugyanis aktiválhatja a hirdetéseit. Ami pedig egy újabb fizetett hirdetést sorol a lista tetejére, vagyis mi hátrébb kerülünk, így ha nem márkahű a kereső személy, pénzt is veszíthetünk.

Miért éri meg?

Amennyiben beszállsz a hirdetési versenybe, legyél nagyon agresszív! A legtöbb esetben olcsó a márkanévre licitálni, mivel a kattintásonkénti költség rendkívül alacsony. Azt ugyanis elsősorban a választott kulcsszó minőségi pontszáma határozza meg, amelyet az átkattintási arány (CTR), a hirdetés relevanciája és landing page alapján számítanak ki. A márkás hirdetések természetesen magas átkattintási arányt kapnak, és mivel ritkán találsz relevánsabb hirdetést és céloldalt, kiváló minősítést kapsz, vagyis a márkás kulcsszavak minőségi pontszáma magas lesz, magasabb, mint a rád licitáló versenytársaké.

Tagadhatatlan, hogy a teljes első oldal elfoglalása – hirdetések+organikus lista –, amikor valaki rákeres a márkára, jól néz ki.

A hirdetéssel nagyobb befolyást kapsz arra, hogy a keresési eredmények hogyan nézzenek ki, például kiemelheted az aktuális ajánlatokat, vagy a hirdetésbővítmények segítségével egyéb információkat is megjeleníthetsz keresésekben.

A lehető legtöbb kattintás

Ha a lehető legtöbb kattintást és bevételt szeretnéd elérni, akkor a saját márkanévre is licitálni kell, ugyanis jelentős különbség van aközött, hogy az összes kattintás hány %-át kapod a márkára irányuló keresésből.

Mindig készíts külön kampányt, hogy a kiértékeléskor könnyen kizárhasd a márkakampányt. A sok adat segít, hogy nagy mennyiségű adathoz férj hozzá, és azok segítségével okos döntéseket hozz.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

httpsrentben.com - 2024 május - Cikk2

Az autómegosztás új korszaka

A carsharing alkalmazások és a hagyományos autóbérlési lehetőségek is nagy népszerűségnek örvendenek, ugyanakkor ezek mellett felütötte a fejét az autómegosztásnak egy új formája.

https-__furdokadajto.com_ - 2024 május - Cikk2

Mikor érzi már magát igazán öregnek egy ember?

Sok mindenen tetten érhető az idő múlása: gyermek- és kamaszéveink kedvenc zenészei és filmszínészei már nem alkotnak, sok esetben már nem is élnek, vagy épp azon, hogy olyan filmekből idézünk, amikről a fiatalabb generációknak fogalma sincs. Vagy éppen azon, hogy sokkal nehezebben mozgunk, és már a hétköznapi rutinfeladatok is kihívást jelentenek.

https-__www.falatozoo.hu_ - 2024 május - Cikk2

Kutyafajta, amelyet az egész világon kedvelnek

Ha azt hallod, hogy az egyik legnépszerűbb kutyafajta és ha engedelmességről van szó, akkor talán nem is lehetne hozzá hasonlót találni, akkor nem lesz igazán nehéz kitalálnod, hogy a golden retrieverről van szó.

https-__www.premiumbutor.hu_ - 2024 május - Cikk4

Teremtsd meg a könnyű nyári ebédekhez az ideális környezetet!

Úgy tűnik, menthetetlenül beköszöntött a nyár minden szépségével és ódiumával együtt. Természetesen most még nincs részünk rekkenő hőségben, amikor legszívesebben egész napra elbújnánk az árnyékos lakásunk hűvösében, de hamarosan ennek is itt lesz az ideje.

Troubled man suffering mental illness

A szorongás fajtái

Bár a szorongásban szenvedő emberek mindegyikére jellemző a túlzott feszültség és nyugtalanság érzése, a betegségnek olyan különböző típusai léteznek, amiket felsorolva, árnyaltabban láthatjuk, mi is a különbség az egyes altípusok és tüneteik között.

https-yolofood.hu - 2024 április - Cikk4

Életmódváltás lépésről lépésre

Az életmódváltás segítségével kiegyensúlyozott és egészséges életmódot lehet kialakítani, például kerülni kellene az esti filmnézés közben a nasikat, vagy csökkenteni a szénsavas üdítőitalok fogyasztását.

https-egeszsegpajzs.hu - 2024 április - Cikk4

A fűszeres csirkecomb pirulása zene füleinknek

Van az a pont, amikor egy tál zamatos étel gondolatától vagy a tűzhelyen piruló hússzeletek hangjától is rendkívül megéhezünk, és alig várjuk, hogy falatozni kezdjünk. Azonban nincs mindig idő minőségi fogásokat készíteni, hiába esne jól némi finomság.

https-__webshop.tisztalevegot.hu_ - 2024 április - Cikk2

Amit a HEPA-szűrőről tudni kell

A HEPA-szűrők redőzött kialakítással rendelkeznek, amelynek köszönhetően minden olyan részecske fennakad rajtuk, amely minimum 0,3 mikrométeres nagyságú.