Biztosan furcsán nézel a címet olvasva, hiszen egyértelműen az a célja minden vállalkozónak, hogy minél több embernek adja el a termékét vagy a szolgáltatását. Az egyszeri cégvezető ezt valahogy úgy képzeli el, hogy minél több embert szólít meg, annál több lesz a vásárlója.

Csakhogy ez nem pont így működik. Erre kétféleképp jöhetsz rá: vagy elköltesz több millió forintot értelmetlenül a különféle marketingcsatornákat használva, vagy elolvasod a Klikkmarketing alapítójának cégvezetőknek írt könyvét. Ha ugyanis elolvasod a könyvet, számos olyan trükköt megtanulsz, mint amit mostani cikkünkben is bemutatni készülünk!

Bátran légy válogatós!

Talán elsőre merésznek hangzik, ha azt mondjuk, hogy nem kell, hogy mindenkinek vagy bárkinek eladj. Nem kell, hogy mindenki kövessen, nincs szükséged milliós követőtáborra ahhoz, hogy a vállalkozásod jól menjen. Elég eretnekül hangzik, nem igaz?

Pedig a lényeg a célközönségen van, illetve annak meghatározásán. Ha úgy érzed, hogy mindenki beletartozik, az olyan, mintha senkihez sem szólnál, így minden egyes posztod és hírleveled a levegőbe kiáltott üzenet – nem sokan hallják meg.

Ha viszont elég bátor vagy ahhoz, hogy pontosan megnevezd, kikhez is szeretnél szólni, akkor mindenképpen javulni fognak a számaid. Hogy hogyan? Mutatjuk is a mögöttes logikát!

Nem lehetsz mindenki számára te a megoldás!

Gondolj csak bele, neked sem túl szimpatikus az a cég, aki egy kalap alá vesz mindenki mással. Nem lehet tömegével kezelni a vásárlókat. Kitől olvasol szívesebben posztokat, kinek a szavára adsz jobban?

Aki minden egyes olyan emberhez szól, aki már valaha csinált bármit is az online marketing területén, vagy inkább arra, aki a hazai viszonyokat ismerve kis- és középvállalkozások vezetőit szólítja meg? Nyilvánvalóan az utóbbi fog tartalmas üzeneteket, hasznos tartalmakat gyártani a számodra, míg a vaktában lövöldöző vállalat egyértelműen képtelen lesz megszólítani normálisan bárkit is.

Ha nem hiszed el, nézz körül a saját ágazatodban, és meg fogsz lepődni: sokkal több követőtábora van annak a vállalatnak, aki meg meri nevezni a célközönségét egészen specifikusan, mint annak, aki csak általánosságban véve beszél azokhoz, akiket a téma érdekelhet.

Ha definiálod, kihez is szeretnél szólni, sokkal kevesebbe fognak kerülni a hirdetéseid, hiszen jobb kattintási arányokat érsz majd el, sőt, még a blogodat és a közösségi médiában megosztott tartalmaidat is jobban tudod célozni, vagyis igényesebb tartalmakat fogsz tudni gyártani.

Nem mindig az a megoldás, ami elsőre annak tűnik!

Sokszor a legevidensebbnek tűnő megoldások jelentik a legrosszabb választást. Persze akad ez fordítva is. Neked cégvezetőként viszont az a dolgod, hogy jó szimattal kinyomozd, melyik viszi sikerre a vállalatodat és a rád bízott embereket.

Ehhez pedig azt kell tudnod, hogy kiben bízz meg szakmailag, ki tudja azt, hogy pontosan mire van szüksége ma Magyarországon egy kkv vezetőjének. A Klikkmarketing vezetőjének a könyvét olvasva egyértelműen tudni fogod, hogy jó helyen jársz.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

mikrobiomdiagnosztika.hu - 2024 augusztus - LinkMarketing - 3

Mennyire ismered a saját mikrobiomod?

Már a középkorban sem volt idegen feltételezés, hogy a bélrendszerünkben élő mikroorganizmusok hatással vannak az egész szervezetünkre, az egészségünkre.

m18-hal-0-high-performance-led-area-light-3000-lm

Munkalámpák, fejlámpák, reflektorok a pontos munkához

Akkor döbbenünk rá, hogy mekkora szükségünk van a lámpákra a mindennapokban barkácsoláshoz, szereléshez, felújításhoz, amikor először akad el a munka amiatt, hogy a fényviszonyok nem megfelelőek, vagy az általános világítás nem elegendő.

logzi.com - 2024 augusztus - LinkMarketing - 2

Készletkezelés – a készletmozgások követése

A készletkezelés a vállalkozások egyik legkritikusabb, mégis gyakran háttérbe szorított eleme, akárcsak egy filmben, ahol a kulisszák mögött dolgozó stáb tagjai gondoskodnak arról, hogy minden jelenet zökkenőmentesen haladjon.

httpsplakatnyomda.hu - 2024 augusztus - Cikk4

Miért érdemes egyedi tapétát készíttetni?

A mai cikkünkben ismét egy igazán izgalmas témát dolgozunk fel. Megmutatjuk, miért érdemes neked is egyedi tapétát készíttetni, és ez a faldekoráció hogyan járulhat hozzá a belső tér különlegességéhez és funkcionalitásához.

https-ecomodul.hu - 2024 augusztus - Cikk 4

Te mire használnád a saját bejáratú mobilházadat?

Talán nincs is még egy olyan sokszínű ingatlantípus a piacon, mint a modern, exkluzív színvonalat képviselő konténerház, amelyet számos szerepben tudunk alkalmazni, attól függően, hogy éppen mire van igazán szükségünk.

httpswww.saseskos.hu - 2024 augusztus - Cikk4

Egy várva várt társasjáték

Társasjátékokkal játszani jó. Ha pedig van egy kedvencünk, az még jobb. A legjobb pedig az, ha a kedvenc társasjátékunknak folytatása is lesz.

httpszakanyszerszamhaz.hu - 2024 augusztus - Cikk6

A hőlégbefúvók felhasználási lehetőségei

Igen, jól látod: egyetlen szórakoztatási céllal készült filmnek sem adnak a cikkünkhöz hasonló címet – ez sokkal inkább egy dokumentumfilmhez passzol. Ha utóbbira gondolunk, sokszor a száraz, aláfestő zenék nélküli, tényközlő alkotások jutnak eszünkbe, pedig a hőlégfúvók felhasználása igenis izgalmas terület.

hydroking.hu - 2024 augusztus - LinkMarketing - 4

Kedvenc filmjeink megmutatják, hogy mi miatt aggódunk

Az apokaliptikus történetek iránti vonzalmunk rámutat arra, hogy mitől félünk a legjobban. Például már a koronavírus-járvány előtt is milliókat vonzottak a rejtélyes vírusokkal kapcsolatos filmek, mint amilyen a 2011-es Fertőzés.

premiumcardesign.hu - 2024 július - LinkMarketing - 2

A kipufogó hangzásának Beethovenje

Egy speciális kipufogórendszer által teljesítménynövekedés és nagyobb nyomaték érhető el. Ez hatással lesz a motor fordulatszám-tartományára is, így segítve az autó gyorsulását.