Nemrégiben az Outdoor Voices Instagram-oldalán megjelent egy fotó, egy futósortot viselő nőről, aki narancsbőrös – és nem retusálták ki! A világ pedig nem győz hálálkodni érte… Természetesen főleg a nők.
Ó, narancsbőr! A bikiniszezon elrontója, az ok, ami miatt olyan sokan nem mernek rövidnadrágot vagy cicanadrágot húzni, esetleg világosban meztelenre vetkőzni a párjuk előtt. Rengeteg nő küzd vele, amin a halálra retusált reklámfotók sem segítenek, ugyanis azt az érzést keltik az emberben, hogy igenis egyedül van a problémájával, amit rejtegetnie kell. Az Outdoor Voices nevezetű sportmárka most megmutatta, hogy ez egyáltalán nem így van!
A brand ugyanis egy reklámfotót posztolt az Instájára, amivel egyrészt eléggé felkavarta a közönségét, hiszen nem szoktak hozzá a nyers valósághoz, másrészt pedig nők tízezreit nyugtatta meg.
A képen Julia-Elise Childs, egy tanuló és modell látható az egyik futósortjukban, a leírás pedig egy vásárlójuk értékelése az adott sportnadrágról. A képben pedig az a pláne, hogy a modell combjának felső részén látható kis narancsbőrös részt nem próbálták eltüntetni. Nem is csoda, hogy a kép közel 14 ezer like-ot zsebelt be, illetve hogy sokan kommentben hálálkodnak a „valódi és őszinte marketingért”.
Itt az ominózus poszt:
https://www.instagram.com/p/BnGrQAQgmlL/?utm_source=ig_embed
A márkák egyre gyakrabban aggatják rá egy-egy kampányra a „body positive” jelzőt, de a legtöbben erre csak úgy gondolnak, mint ügyes marketingfogásra, és nem lesz tőle jobb a megítélésük. Emiatt pedig sokkal valódibb, ha egy brand egész egyszerűen, minden külön kiemelés nélkül csak megmutatja a valóságot. És ugyanez az oka annak is, hogy az úgynevezett „body positive bloggerek” – vagyis azok az influencerek, akik nem tökéletesek és ezt bátran fel is vállalják – egyre népszerűbbek.
Itt van például Callie Thorpe, aki ebben a posztban épp a cellulitiszről ír.
https://www.instagram.com/p/BPQIF4ygxGq/?utm_source=ig_embed