Pharrell Williams vállalata, a Billionaire Boys Club és az Adidas új cipőket dob a piacra. A termékeket pedig terhes- és szoptató nőkkel reklámozzák, írja a The Hollywood Reporter.
Állapotos és szoptató nőkkel kampányol a női egyenjogúság jegyében az Adidas és Pharrell Williams. A kampánnyal pedig két unisex cipőt reklámoznak, amelyek Pharell vállalatának, a Billionaire Boys Clubnak és a cipőgyártónak az eredményes kollaborációja.
A This is Her Time elnevezésű kezdeményezésben a brand ezzel kívánja ünnepelni az eredményes munkát a társadalmi nemekben, a szexualitásban, a szexuális jogokban, rasszokban és az egyenjogúságban.
Az Adidas megesküdött, hogy 11 millió pár cipőt készít az óceánba került műanyagból
Az Adidas és a Parley közös termékei valódi értéket nyújtanak a megjelenésen, funkcionalitáson és minőségen túl, mivel minden darab egy tisztább óceánhoz járul hozzá. 2017-ben egymillió, 2018-ban ötmillió pár cipőt készítettek újrahasznosított műanyagból, 2019-ben ezt a számot tizenegymillióra szeretnék növelni. A Prouder projekt lényege az Adidas ikonikus, Samba cipőinek újragondolása az egység, egyenlőség és eredetiség jegyében.
A kampányban szereplők közt ott van Patrisse Cullors, a Black Lives Matter társalapítója, Syd énekes-dalszerző és Reggie Yates színésznő is.
https://www.instagram.com/p/B1WmwGbBA-_/
A Grammy-díjas énekes már 2014 óta kollaborál az Adidas-szal.