Több forgalom és profit – nem hókuszpókusszal
A PANDORANT a professzionális ppc marketing stratégia kidolgozásában lehet a segítségedre. Szakértő csapata egészen az alapoktól kezdve támogatást nyújt neked a pénzügyi és stratégiai tervezés és az operáció menedzsment területén. Már működő vállalkozásoknak például egy online marketing audit rendkívül nagy támogatást jelenthet, mert ezzel remekül ki lehet mutatni azokat a pontokat, ahol nagy a fejlődési potenciál és érdemes változtatni.
A kisebb, kezdő vállalkozások számára, amelyek elakadnak a fejlődésben, szintén nagy lökést adhatnak a profi és tapasztalt szakértőkkel közösen kidolgozott lépések. Talán a sikerük épp csak egy karnyújtásnyira van és csak az hiányzik, hogy hajlandóak legyenek tőkét bevonni.
Siker újrahangolással
A marketing stratégia kutatásokra és elemzésekre épül. Lényegében olyan ez, mint egy jó sorvezető: segít beindítani a folyamatokat és ennek hatására hosszú távú növekedési pályára állhat az adott vállalkozás. A PANDORANT a marketing stratégia kialakításakor meghatározza a BMC mátrixot és a buyer personákat. Előbbi egy gyakran használt, kedvelt stratégiai elemzési módszer, amellyel egy vállalkozás termékeit és szolgáltatásait lehet kategóriákba sorolni azok piaci növekedése és piaci részesedése alapján. A buyer persona pedig egy olyan fiktív személy, akit az ideális ügyfeleid tulajdonságaival ruházol fel, egy minta lényegében az üzleti tevékenységeid számára képességekkel, szükségletekkel és problémákkal.
Egy komplex marketing stratégia kialakításához pedig nem szabad figyelmen kívül hagyni a PPC és a SEO stratégiákat sem. Elemezni kell és meghatározni az ideális kosárértékeket, az ehhez szükséges lépéseket. Persze üzleti terv és pénzügyi terv sem árt, ha van.