Milyen egy hagyományos család? Apa, anya, gyerekek. A legtöbb ember fejében legalábbis ez él, és ez nagy baj. Ugyanis ma már igen kevés családról mondható el a klasszikus felállás. A River Island divatmárka pedig rájött, hogy a hamis reklámokat ideje kiiktatni a platformokról.
A #ThisIsFamily kampányfotóival a River Island a családok sokszínűségét szeretné ünnepelni. A Stdudio Blvd ügynökséggel létrehozott kampányfotók azt üzenik, a különbözőséget nem eltitkolni, hanem megmutatni kell. Hiszen attól még, hogy nem beszélünk róla, létezik.
A márkák többnyire a nukleáris családok ábrázolását részesítik előnyben. Holott az elmúlt években egyértelművé vált: ez már a múlt. A többnemzetiségű -, az azonos nemű szülőkből álló – vagy a kevert családok ettől függetlenül háttérben vannak. Emiatt sokszor megdöbbenést, esetleg ellenállást váltanak ki. Szerencsére a River Island felismerte, ahhoz, hogy a kérdéssel kapcsolatban nyitottabbak legyenek az emberek, meg kell mutatni, hogy a család az nem csak apából, anyából és gyerekekből állhat.
Történelmi döntés Hongkongban: Elismerték a házastársi vízum létjogosultságát egy leszbikus pár esetében
Ezzel egy brit leszbikus nő elnyerte a jogot arra, hogy Hongkongban éljen és dolgozzon a partnerével. A Legfelsőbb Bíróság ugyanis szerdán kimondta, hogy a külföldi azonos nemű párokat egyenlő bánásmód illeti meg a bevándorlási törvény értelmében. A perben érintett nő ugyanarra a hozzátartozói vízumra jogosult, amelyet a Hongkongban dolgozó külföldiek házastársai és gyermekei kapnak.
A River Island marketingvezetője, Angela Asiedua néhány háttér információt is megosztott a kampányról.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]A céljuk, hogy megszüntessék a családi normákat. Szeretnék megünnepelni ügyfeleiket, valamint megvédeni a sokszínűséget.[/perfectpullquote]
Remélhetőleg, az üzenet még több világmárkához eljut, és követik a River Island példáját. Addig is, éljen a sokszínűség!