Ahogy a DesignTaxi is megírta, elindult a Spotify évvégi Wrapped kampánya. A promóciós képek pedig megmutatják a felhasználók furcsa zenehallgatási szokásait.
June Sauvaget, a Spotify marketingvezetője szerint a kampány tökéletesen bemutatja, hogy a Spotify a „felfedezés platformja”. A felhasználók megtudhatják, milyen interakcióba léptek az appal, és ez mennyire különbözik a globális átlagtól. A kampány a cég egyfajta köszönetnyilvánítása, amiért a felhasználók részt vettek az applikáció formálásában.
A Spotify törölte R. Kelly-t playlistjéről “hitvány” magatartás miatt
“(R. Kelly) zenéje továbbra is elérhető a szolgáltatásban, de a Spotify nem fogja aktívan promotálni” – jelentette ki a cég a Billboard nak tett nyilatkozatban. A streaming oldal leszögezte, hogy nem cenzúrázzák a tartalmakat egy előadó viselkedése miatt, de azt akarják, hogy a szerkesztőségi döntések visszatükrözzék a cég értékeit.
A Wrapped kampány fényt derít a zenehallgatási szokásokra, de a népszerűbb podcastokra is. Mint kiderült, 2018-ban 327 ezer felhasználó a My Favorite Murdert tartotta a kedvenc podcastjának.
Így nézne ki a Facebook, a Google és a többi app, ha a ’90-es években lennénk
Az alábbi fotókon láthatjuk, hogy például régi, old szkúl fényképezőgép lenne az Instagram, walkie talkie a WhatApp vagy a Spotify valami ócska – mai szemmel – walkman. Neked melyik tetszik a legjobban? Egy botrányosan rossz vezetésű suliba felvételiztem forgatókönyvírás szakra, de csak az alkalmazott fotográfia osztályba belépve kaphattam diákigazolványt.
A megjelent fotókból megtudhattuk, valaki készített egy lejátszási listát „Holnap lesz a királyi esküvő” címmel, pontosan 22 nappal az esküvőt követően. De a Laurel-Yanny vita végére is pontot tett a cég, az appon 3754 Laurel és 1059 Yanny lejátszási lista született.