Szombaton Cristiano Ronaldo kétszer is betalált a hálóba a Bajnokok Ligája döntőjében, a Juventus elleni meccsen. A Nike megpróbálta megünnepelni, csak kicsit felsültek a szerkesztők.
Egyébként nem szabad elfelejtenünk, hogy a Real Madrid történelmet írt a szombati győzelemmel, ugyanis senki nem védte meg a címét a BL történetében. A Nike, mint Cristiano Ronaldo egyik szponzora, részéről pedig szép gesztus, hogy a focista örömét akarta fokozni.
Az egyik legnagyobb sport vállalata egy hirdetést gyártott, aminek az a mottója, hogy:
This boy knew.
Ami annyit jelent durva fordításban, hogy: “Ez a fiú tudta.” A sztárjátékos is megosztotta Twitter-oldalán.
No Title
JustDoIt pic.twitter.com/GmQrtf6aKf
De az ausztrál youtuber, Jay Buck észrevett valamire furcsát a hirdetésben…
baromira viccesnek találom, hogy tulajdonképpen ezen a fotón egy Adidas-pulcsit viselsz xD
– írta a vlogger Twitter-oldalán, Ronaldonak és a Nike-nak címezve.
No Title
No Description
Az internet népe természetesen nem hagyhatta szó nélkül, és szétalázták a fotót, így vele együtt a Nike-t is.