Láttunk már hajmeresztő árakat, de egy antik kép vagy ékszer ára milliókért, amely valamelyik nemes birtokában volt, talán elfogadhatóbb, mint a Tiffany & Co. játéka fél millióért. De vajon miért ilyen drága?
Azt már rég tudjuk, ha egy márka megkapja a luxus jelzőt, akkor onnantól kezdve nincs megállás: bármit elad milliókért. Ezzel nincs is baj, hiszen van, aki megveszi. És még büszke is rá. De a Tiffany & Co. azzal verte ki a biztosítékot, hogy a darabot mindennapi használatra szánják. Az enyhén drága árat pedig azzal magyarázta az áruház, hogy anyaga sterling ezüstből (925 ezrelékes ezüst – a szerk.) és amerikai fekete diófából készült.
Tehát a textúrája valóban nem olcsó, de legóra elhasználni nem biztos, hogy a legjobb ötlet volt. Ráadásul mindössze 10 darabot kapunk fél millióért, amiből még egy rendes házat se lehet építeni. Viccet félretéve, nem valószínű, hogy gyerekeknek szánták, de nehéz elképzelni, hogy van olyan felnőtt, aki sterling ezüstből és fekete diófából készült legóval szeretne mindennap játszani.
A sportos és a luxus találkozása – Itt a Puma és az MCM közös kollekciója
A kollekciót 2, monogrammal ellátott tréningruha és 3 pár edzőcipő alkotja. Az MCM a kollekciót először a Tribeca Filmfesztiválon mutatta be áprilisban, ahol a The Remix: Hip Hop x Fashion című film premierje volt. A kollekció már elérhető online és a boltokban világszerte. A Puma és az MCM közös kollekciója
Ha ez még nem lenne elég, a Tiffany tovább ment: piacra dobott sterling ezüstből készült konzervdobozt, de ez „csak” 300.000 Ft. Azon kívül, hogy rajta van a Tiffany jellegzetes kék színű csíkja, tulajdonképpen úgy néz ki, mint bármelyik másik konzervdoboz. De legalább ezüst. És az is biztos, hogy megveszik.