Tommy Hilfiger új kampánya a fogyatékosságban rejlő erőt ünnepli. A márka Adaptive kollekciójának célja, hogy elfogadóvá tegye a divat világát.
A nagy márkák közül a Tommy Hilfiger az elsők között ismerte fel, hogy a fogyatékkal élőknek a felöltözés nem mindig a legegyszerűbb dolog. A Tommy Adaptive célja, hogy a divat nyitott és elfogadó iparág legyen ezen emberek felé is. A kollekció ezért mágneses cipzárakat, állítható széleket, egykezes cipzárakat és tépőzáras megoldásokat tartalmaz.
2018 őszi-téli kampányához a Tommy Hilfiger egy rövid, de megindító kampányvideót is készített, James Rath rendezésében. Rath-nak vele született szem albinizmusa és nystagmusa (a szem önkéntelen ideges mozgása) van. A videóban szerepel többek között Dmitry Kim, amputált lábú hiphop táncos, Lolo Spencer influencer, aki amiotrófiás laterálszklerózisban szenved. Látható továbbá a 8 éves szörfös, Gavin McHugh és Miracle Pelayo színésznő, mindketten agyszélhűdést kaptak.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””] A divat demokratikussá tétele az egyik olyan alapérték, amelyen a márka alapul [/perfectpullquote]
– mondta Hilfiger a WWD-nek.
https://vimeo.com/294626124