Mr. P, a Pringles burgonyaszirom kabalafigurája megfiatalodik
A burgonyaszirom harminc éve került a brit élelmiszerüzletek polcaira, ráadásul az elmúlt húsz évben változatlan dizájnnal árulták a ropogtatnivalót. Ezért a marketingesek úgy döntöttek, épp ideje, hogy a kerek évfordulók alkalmából frissítsék a termék dizájnját, írja a Mirror.
Az átalakítás után Mr. P, azaz Julius Pringles kopaszon, a mai kor szelleméhez jobban illő fiatalos, emoji-szerű megjelenéssel tért vissza: új szemöldököt kapott és piros csokornyakkendőjébe került a Pringles felirat.
A jellegzetes hengeralakú csomagolás grafikája is megújult: még inkább kihangsúlyozták az ízesítést és a burgonyaszirmoknak azt a tulajdonságát, amely csak a Pringles-re jellemző, vagyis hogy a csipszek szorosan egymásra illeszthetők. Az új csomagolás szeptember végén kerül kereskedelmi forgalomba.
Ezek a britek kedvenc ízei
Az eredeti logót Arch Drummond tervezte 1967-ben, és annyira megkedvelték szerte a világon, hogy még a Simpson család című rajzfilm egyik epizódjában is szerepelt. Az évek során több mint 100 különböző ízzel kísérleteztek a cég marketingesei, köztük olyan különlegességekkel, mint a mentolos csoki vagy az édes fahéj. A legnépszerűbb ízek azonban továbbra is a hagymás-tejfölös, a natúr, a texasi barbecue, a sós-ecetes és a tenger gyümölcsei.
A termék rajongóinak attól azonban nem kell tartaniuk, hogy a külsővel a jól megszokott ízek is változnak: a márka vezetői ígérik, hogy a Pringles-minőség marad a régi.
Így bújtasd a ‘60-as évek stílusát modern csomagolásba
Ki ne bolondulna meg a ’60-as évek ikonikus smink trendjeiért?