Will Smith az egyik első sikerét, a Kaliforniába jöttem című sitcomot használta inspirációként az új divatkollekciójához, írja a DesignTaxi.
Akik a ’90-es években nőttek fel, bizonyára találkoztak a Kaliforniába jöttem (The Fresh Prince of Bel-Air) című vígjátéksorozattal, és felfigyelhettek az abban megjelent nem mindennapi divathasználatra. Most elérkezett el a lehetőség, hogy a rajongók a főhős „dress kódja” szerint ruházkodjanak.
Will Smith legújabb limitált kiadású kollekciója Bel-Air Athletics néven ismert. A ruházatok között egyaránt megtalálható Smith elit iskolás uniformisa, és a legendás kifordítható dzsekije, amilyet a sztár a műsorban viselt. A kollekció további kiemelkedő darabjai között fellelhetőek a Bel-Air Akadémia melegítői, uniszex pulcsik, pólók, zoknik és az iskola címerével ellátott, mintás baseball sapka.
Whoopi Goldberg betör a divatiparba a diszkriminációmentes kollekcióval
A Dubgee nevű márka size-inclusive méretkategóriában érhető el május 15-től. A size-inclusive kategóriában, nincs alak szerinti diszkrimináció, lehetsz magas, alacsony, sportos vagy túlsúlyos, tehát nincs ruhaméret alapú diszkrimináció. Alig egy hete jelentette be Rihanna és az LVMH új márkájának megjelenését, most Whoppi Goldberg is közzétette, hogy saját divatmárkát indít, olvasható a cikkében.
Will Smith az Instagram mellett az Ellen Degeneres Show-ban is népszerűsítette az úttörő hatású divatkollekcióját. A 26 fajta termékből álló ruhanemű-összeállítás október elsejétől kerül piacra és a hónap közepéig lesz csupán elérhető.
I put my thang down, flipped it and reversed it. Then I put it on sale. NEW @FRESHPRINCE MERCH! willsmith.com
No Description
Tehát, aki be szeretne szerezni Smith menő cuccai közül egy 10 dolláros autóillatosítót vagy egy 100 dolláros dzsekit, annak sietnie kell a vásárlással.