Te tudod, hogy mi az a Woocommerce alapú webshop? Mi tudjuk, hogy a webshoptulajdonosok imádják, ha nem kell elveszniük a rendszerek dzsungelében, és minden mindennel pikk-pakk összeköthető.
Ez persze nem minden esetben van így, hiába spórolnánk meg vele rengeteg időt, utánajárást.

Miről lesz szó tehát a mai bejegyzésben?

A Konverzió Mesterrel karöltve megmutatjuk leegyszerűsítve, hogy amennyiben egy WordPress + Woocommerce alapú webshopot szeretnél, vagy már van is, hogyan tudod a Google Analytics továbbfejlesztett e-kereskedelmi funkcióját beállítani.

Mire jó ez neked? Például megtudhatsz olyan nagyon fontos és egyben hasznos információkat, mint:

  • hogyan viselkednek az egyes látogatók, vásárlók a weboldalon
  • milyen arányban helyeznek termékeket a kosarukba
  • hányan hagyják el a kosarat a vásárlás befejezése nélkül
Ezek az adatok pedig abban segítenek majd neked, hogy lásd, mely pontokon és kulcs lépéseknél veszíted el a látogatókat. Ennek ismeretében pedig közbe tudsz avatkozni. Hiszen mint tudjuk, az online marketing alapja az adat.

Ezeket a lépéseket kövesd

Ott tartunk tehát, hogy van egy szuper WordPress oldal, és a Woocommerce integráció is elkészült. Az említett beállításokat több lépésben teheted meg, mégpedig így:
  1. A Google Analytics követőkód eltávolítása

    Furcsán hangzik, de a korábban manuálisan vagy plugin segítségével telepített követőkódot első lépésben el kell távolítani.

  2. Keresd meg a Site Kit by Google bővítményt!

    Hol találod? Csak kattints a WordPress – Bővítmények fülre, és a keresőmezőtől már egyértelmű lesz.

  3. Utasítások pontos követése

    És már meg is tudod tenni az összekapcsolást a megfelelő Google Analytics fiókkal.

  4. Ellenőrizd, hogy sikerült-e!

    Keresd ki a bal oldali menüsávból a Site Kit by Google bővítményt, és már látod is, hogy sikerrel jártál-e. Kis kulisszatitok: a beállítások hatására a Search Console is telepítésre került.

  5. Visszalépve a bővítmények fülre keresd meg a Woocommerce Google Analytics Integration plugint!

    Ezt telepítsd is, és szintén az utasításokat pontosan követve kapcsold be!

  6. Nézd meg a bővítmény beállításait!

    Ezt a “settings” gombra kattintva teheted meg.

  7. Lépj be az “integráció” menübe!

    Itt add meg a Tracking ID-t (UA-val kezdődő Google Analytics azonosító kód). Ha nem vagy biztos benne, hogy mi is ez, kérj szakértő segítséget!

  8. Lépj át a “Tracking Options” fülre!

    Majd az “Enable standard tracking” kivételével engedélyezd az összes beállítást!

További lépések

  1. Az Enhanced eCommerce részhez görgetve kattints a kis négyzetre az Enable Enhanced eCommerce mezőnél!
  2. A Google Analyticsbe visszatérve keresd meg a bal oldali menüben az Adminisztrálás gombot, és kattints rá!
  3. Ezután menj E-kereskedelmi beállítások menüpontba!
  4. Két kapcsolót kell aktiválni: továbbfejlesztett e-kereskedelem és továbbfejlesztett e-kereskedelmi jelentések.
  5. Zárásként a webáruházunk URL struktúráját követve a “Checkout labeling” mező alatt add meg a tölcsér lépéseket! A biztonság kedvéért ehhez ellenőrizd őket a Woocommerce – Beállítások – Haladó menüpontban a Fizetési végpontok alatt.
És dobpergés, készen is vagy! Mégis úgy érzed, hogy ez kínai volt, és inkább szakértőre bíznád? Keresd bátran a Konverzió Mester csapatát, örömmel segítenek!

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

https-yolofood.hu - 2024 április - Cikk4

Életmódváltás lépésről lépésre

Az életmódváltás segítségével kiegyensúlyozott és egészséges életmódot lehet kialakítani, például kerülni kellene az esti filmnézés közben a nasikat, vagy csökkenteni a szénsavas üdítőitalok fogyasztását.

https-egeszsegpajzs.hu - 2024 április - Cikk4

A fűszeres csirkecomb pirulása zene füleinknek

Van az a pont, amikor egy tál zamatos étel gondolatától vagy a tűzhelyen piruló hússzeletek hangjától is rendkívül megéhezünk, és alig várjuk, hogy falatozni kezdjünk. Azonban nincs mindig idő minőségi fogásokat készíteni, hiába esne jól némi finomság.

https-__adlab.hu_ - 2024 április - Cikk4

Megéri a saját brandre hirdetni Google Ads-ben?

A PPC hirdetések hatékonyságát senki sem vitatja, sok vállalkozás él is vele különböző céljai eléréséhez, azonban annak megítélése már nem ennyire egyértelmű sem a szakmabeliek, sem a laikusok körében, hogy érdemes-e saját márkanévre hirdetni.

https-__webshop.tisztalevegot.hu_ - 2024 április - Cikk2

Amit a HEPA-szűrőről tudni kell

A HEPA-szűrők redőzött kialakítással rendelkeznek, amelynek köszönhetően minden olyan részecske fennakad rajtuk, amely minimum 0,3 mikrométeres nagyságú.

https-www.meseweb.hu - 2024 március - Cikk2

Mik a kislányok kedvenc mesekönyvei?

A kislányok nagyon szeretik, ha meséskönyvből olvasunk nekik, hiszen ilyenkor ők maguk képzelhetik el az egész történetet és alig várják, hogy napról napra egyre tovább haladjunk a történetben.

https-__mufushop.hu_ - 2024 március - Cikk2

Csodaszép kert télen-nyáron!

Egy szép, üde zöld gyeppel rendelkező kertbe mindig öröm kiülni vagy csak kitekinteni az ablakon és megszemlélni a kinti színkavalkádot.

patikamra.hu - 2024 március - LinkMarketing - 1

Miért érdemes kollagént fogyasztani?

Napjainkban egyre többször találkozhatunk kollagén tartalmú készítményekkel, sokan viszont csak a szépségre való pozitív hatásairól ismerik ezt az anyagot.

alkatreszekrobogohoz.hu - 2024 március - LinkMarketing - 2

A megfelelő helyzetjelző izzó kiválasztása és cseréje

A járművek láthatósága több okból is kifejezetten fontos a mindennapos közlekedés során. Természetesen már önmagában azért is, mert ha nem működnek a lámpák, akkor szinte garantáltan érkezni fog a csekk, és fizethetjük a büntetést.