Terri Timely rendező zombiapokalipszist idéző romantikus reklámot készített az Orbit rágó számára, írja a Little Black Book.
Terri Timely rendező a vígjátéki formát választotta az Orbit #TimeToShine kampányának reklámfilmjéhez, amelyben egy kínosan édes „zombicsók” látható. Terri Timely egy szívmelengető pillanatot ragad meg, amely során kiderül, hogy a hosszan tartó friss lehelet a zombiapokalipszis kellős közepén is fontos.
A 15 másodperces reklámfilmen egy romantikus jelenetet láthatunk egy ember srác és egy zombi lány között, akit vonakodva akar megcsókolni. Szerencsére az Orbit rágó megoldja a pár kellemetlen helyzetét. Szóval ha találkozol egy zombival, legyen nálad mindig Orbit!
Orbit Gum Commercial | “Kiss” Video | Peppermint Gum
A clean-feeling mouth can go a long way. #TimeToShine See more Orbit Gum commercials by visiting: Twitter: https://www.Twitter.com/OrbitGum Facebook: https:/…
Az élőhalottak nem csak a mozivásznat és a tévésorozatok világát hódították meg, hanem a popkultúra szerves részévé váltak, tehát egy reklámfilmben való megjelenésük sem lehet meglepő.
A zombilegenda az afrikai kultúrkörből ered: a hiedelem szerint a vudu mágus feléleszti a holtakat, hogy őt szolgálják.
A sztori ideális horror alapanyag, így nem csoda, hogy a vámpírok, farkasemberek és egyéb szörnyek mellett a zombik is időről-időre megjelennek a mozivásznon.
George A. Romero horrorrendező 1968-as Az élőhalottak éjszakája című filmje hívta életre a zombifilm szubzsánert. Romero több hasonló témájú filmet is rendezett, ilyen volt például a Holtak hajnala, A holtak napja vagy a Holtak földje.
A nyolcvanas években többek között a Gonosz halott, A kedvencek temetője, a Reanimátor képviselték a műfajt.
Zombiriasztást adtak ki a lakosok Floridában / ContextUs
Sokan eljátszadoztunk már azzal a gondolattal, hogyan készülnénk fel egy esetleges zombiriadóra, zombitámadásra. És talán nem is véletlenül riadtak meg az emberek! Az egyik legnépszerűbb sorozat manapság, a The Walking Dead világában létezik Terminus nevű város, ahonnan a zombiriasztás is érkezett.
A zombifilmek népszerűségét a 2000-es években a 28 nappal később sikere alapozta meg, majd olyan alkotások követték, mint a 28 héttel később, a Kaptár-franchise vagy a Legenda vagyok és a Z világháború. A műfajparódiákból sem volt hiány zombifronton, ennek ékes példái a Haláli hullák hajnala, a Zombieland, az Eleven testek vagy Peter Jackson belsőségekben gazdag fekete komédiája, a Hullajó!
Természetesen a filmsorozatok világát sem kerülhette el a zombi téma, ennek köszönhetjük a The Walking Dead tíz évadját. A Trónok harcában szereplő mások is egyértelműen a zombikultúra elkötelezett hívei voltak.
Érkezik a sikeres Zombi expressz amerikai változata
Korábban James Wan azt nyilatkozta, hogy nem fog producerként részt venni a film amerikai újraforgatásában, hacsak nem találnak „egy igazán jó indokot”, hogy elkészítsék. Úgy tűnik Az apáca forgatókönyvírója Gary Dauberman végre megtalálta ezt az igazán jó okot. – fogalmazott Dauberman. Ha cinikusak akarunk lenni, akkor ez a jó ok a pénz lehet, fogalmazott a.
A zombitéma mit sem vesztett népszerűségéből az elmúlt évtizedek során. A legfrissebb „hús” a műfajon belül Jim Jarmusch zombikomédiája olyan sztárokat vonultat fel, mint Bill Murray, Adam Driver vagy Iggy Pop.
Most pedig elérkeztünk oda, amikor már reklámokba is befészkelődtek a zombik. Jó lesz vigyázni!