A karantén nem szabhat határt a szabadság víziójának. A Gucci a szabadban fotózta be legújabb kollekciójának kampány képeit, amin a modellek őzikékkel, sündisznókkal és más vadon élő állatokkal pózolnak.
Szívszaggató utópia
A Gucci álomvilágában az élénk kampányokért, extravagáns divatbemutatókért, egyedülálló kollekciókért Alessandro Michele felel. Idillikus realizmusával ruházza fel a modelljeit, és nem kivétel ez alól legutóbbi kampánya sem, ami mind közül a legszívszaggatóbb utópia.
A 2020-as őszi kollekcióban az olasz divatház a szabadban alkotta meg legújjabb kampányfotóit. A modellek a 70-es évek inspirálta darabokban pózolnak, hintáznak, játszanak a fűben, másznak a fákra, miközben számos vadon élő állat lapul meg a képeken. Nem véletlen, hogy a kampány a So Deer To Me nevet viseli, írja az i-D Vice.
Illuzió
Elképzelni egy valóságot, ahol ember és állat békében élnek egymás mellett, szinte hihetetlen. Mindenesetre a kampány kiválóan reflektál a védett állatok problémája, de tágabb körökben alkalmazva asszociációinkat a környezet védelmére is felhívhatja a figyelmet.
Úgy látszik a természetesség, és az élővilághoz közeli motívumok nemcsak minták és színek szintjén jelenhet meg egy kollekcióban, hanem annak tartalmi mondanivalójában és reklám felvételeiben is.
A Gucci ezévben a The Lion’s Share Fund szervezettel működik együtt, akik az állatok védelmére fordítják az adományokból befolyt összeget.
Patti Smith, a punklegenda 7 ikonikus megjelenése
Patti Smith, a punklegenda 7 ikonikus megjelenése Patti Smith 1975-ben debütált Horses albuma nemcsak zeneileg itta bele magát a popkultúrába, de annak borítója is meghatározta a zenei világ későbbi lemezeit. A képet az énekes együttműködője és jó barátja, Robert Mapplethorpe készítette a New York-i Fifth Avenue egyik apartmanjában.
Ugyan a kollekció reklámanyagai közelebb hozzák számunkra a természetet és a szabadságot, mindez eléggé illuzórikus tekintve, hogy a pandémia folytán jobb, ha otthon maradunk. Azonban nem a Gucci az egyetlen márka, akik hasonló ötlettel álltak elő.
A Loewe a Paula’s szabad hangulatát idézte meg legújabb kollekciójában. A márka amúgy jelentős adománnyal segíti a koronavírusban tanuló, nehéz helyzetű gyermekeket.