Az LMBTQ marketing képzés során nagy hangsúlyt fektetnek a gyakorlati példákra
A Humen Media Hungary a képzés elindításáról szóló keddi közleménye szerint a nemzetközi márkákon, multinacionális vállalatokon túl már a hazai kis- és középvállalatok is elkezdték megszólítani az LMBTQ közösséget, és hazánkban is egyre inkább előtérbe kerül az ún. pink marketing.
Az ezen célcsoportra fókuszáló marketingügynökség, média- és rendezvényszervező vállalkozás a képzés során a résztvevők a pink marketing kialakulása és nemzetközi térhódításának története mellett alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakkal és történelmi mérföldkövekkel ismerkedhetnek meg, nagy hangsúlyt fektetve a gyakorlati példákra és esettanulmányokra.
A képzést négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő tartja, bemutatva saját, megvalósított pink marketing kampányukat.
A Humen Media Hungary nemrég webshopot is elindított
A hatalkalmas online kurzusra a Humen Online honlapján lehet jelentkezni, az első előadásra április 8-án kerül sor.
Láthatóvá tenni az LMBTQ közösséget a koronavírus-járvány idején
A fotók mögötti történetek a koronavírus LMBTQ közösségre gyakorolt hatására reflektálnak.
Kapcsolódó cikk
A Humen magazin kiadójaként is ismert vállalat indított nemrégiben egy, a szóban forgó célcsoportnak szóló webshopot is.
LMBTQ történeti hónap: szexuális kisebbségek helyzete a korabeli Európában és a bennszülöttek között
Az őslakos közösségek sokkal elfogadóbbak a szexuális kisebbségekhez tartozókkal.