Az LMBTQ marketing képzést hatalkalmas online kurzusra tervezték.

Az LMBTQ marketing képzés során nagy hangsúlyt fektetnek a gyakorlati példákra

A Humen Media Hungary a képzés elindításáról szóló keddi közleménye szerint a nemzetközi márkákon, multinacionális vállalatokon túl már a hazai kis- és középvállalatok is elkezdték megszólítani az LMBTQ közösséget, és hazánkban is egyre inkább előtérbe kerül az ún. pink marketing.

Az ezen célcsoportra fókuszáló marketingügynökség, média- és rendezvényszervező vállalkozás a képzés során a résztvevők a pink marketing kialakulása és nemzetközi térhódításának története mellett alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakkal és történelmi mérföldkövekkel ismerkedhetnek meg, nagy hangsúlyt fektetve a gyakorlati példákra és esettanulmányokra.

lmbtq kepzes humen online
LMBTQ melletti tüntetés Brooklynban / Fotó: Demetrius Freeman / The New York Times

A képzést négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő tartja, bemutatva saját, megvalósított pink marketing kampányukat.

A Humen Media Hungary nemrég webshopot is elindított

A hatalkalmas online kurzusra a Humen Online honlapján lehet jelentkezni, az első előadásra április 8-án kerül sor.

Kapcsolódó cikk

A Humen magazin kiadójaként is ismert vállalat indított nemrégiben egy, a szóban forgó célcsoportnak szóló webshopot is.

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet