Anna Wintour, a Vogue főszerkesztője mesélt az izolációban töltött időről, a divat jövőjéről és annak lehetséges veszteségeiről Naomi Campbell No Filter műsorában.
No Filter
A koronavírus következtében több sorozat és film forgatása is leállásra kényszerült, ám a műsorvezetők és hírességek nem engedik, hogy a járvány egyet jelentsen az otthoni szórakozás végével. Jimmy Fallon online folytatja beszélgetőműsorát, Charlie XCX az Instagramon kezdett bele saját showba. De nemrégiben Jennifer Lopez is Reese Witherspoon Live-jában mesélt a karantén ideje alatt eltöltött tevékenységeiről.
Naomi Campbell modell a YouTube felületén kezdett bele egy saját beszélgetős műsorba, a No Filter-be, amiben legutóbbi vendége a Vogue főszerkesztője, Anna Wintour mesélt az izolációban töltött időről, a divat jövőjéről és annak lehetséges veszteségeiről a koronavírusból kifolyólag, írja a Dazeddigital.
Ideje lassítani
Anna Wintour jó ideje jelen van a divatszakmában, méltóságteljes helyéről nehezen lehetne őt letaszítani. Az azonban számára is egyértelmű, hogy az évek során a világ nagy mértékben megváltozott, ehhez pedig alkalmazkodnia kellene a divatiparnak is.
[perfectpullquote align=”right” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Meg kell, hogy ünnepeljük a divat művészetét és dizájnját. És le is kellene egy kicsit lassítanunk, hogy ezt jobban élvezhessük. Nem kéne mindig azt hajtogatnunk, hogy “mi az új?” vagy “mi a következő?”[/perfectpullquote]
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””][/perfectpullquote]
–mondja Wintour, aki hozzátette, több hangsúlyt fektetne a fenntarthatóságra, a luxusra és a kreativitásra. A divatikon igyekszik kialakítani egy új napi rutint, egy új “normális” életvitelt. Számára ennek fontos része a futás, hiszen elmondása szerint az utóbbi időben a rengeteg munka folytán kevés ideje jutott teste művelésére.
Anna Wintour és Tom Ford összefogtak az amerikai divatiparért
Tom Ford, az Amerikai Divattervezők Tanácsának (CFDA) elnöke összefogott a Vogue főszerkesztőjével, Anna Wintour ral, hogy átstrukturálják a CFDA-Vogue Divatalapot a koronavírus-járvány miatt nehézségekkel küzdő divattervezők és a divatiparban dolgozó kisvállalkozások megmentése érdekében, írja a . Az alapot eredetileg a 2001. szeptember 11-i merénylet következtében a New Yorki-i divatipar által elszenvedett hosszútávú és helyrehozhatatlan károk enyhítésére hozták létre.
Reméli azonban, hogy ha vége lesz ennek az időszaknak, az emberek újraformálják az értékesnek hitt dolgok definícióit. A négy fal között eltöltött idő talán megtaníthat arra is, hogy tulajdonképpen nem feltétlenül szükségszerű az eszeveszett fogyasztás, felhalmozás és szeméttermelés.
Anna Wintour elmondta, miért visel szinte mindig napszemüveget
Anna Wintour nem csak fül alá érő, akkurátusan levágott hajviseletéhez ragaszkodik, hanem hatalmas, fekete napszemüvegéhez is. Az elmúlt években számos paparazzi-kép készült róla, alig néhány napszemüveg nélkül. A sztárok sokszor kénytelenek elrejteni arcukat, hogy a kíváncsi tekintetektől megóvják magukat, de Anna Wintour nem csupán ennek okán rejti el a szemeit.
Anna Wintour a műsor végén tippeket is megosztott a nézőkkel. Véleménye szerint fontos, hogy hallgassunk az egészségügyi vezetőinkre és dolgozóinkra, valamint használjuk ki a divatipar által biztosított lehetőségeket. Hordjunk maszkot, akár azokat is, amiket a leghíresebb divatházak és tervezők kínálnak számunkra. A maszkgyártásban ugyanis a brit dizájnerek, az olasz tervezők, a Chanel és a Burberry is részt vesznek. Az online elérhető adásban azonban nem Wintour volt az egyetlen divatikon. A meghívottak között szerepelt már Marc Jacobs és Cindy Crawford is.