A Burger King úgy döntött, előáll a maga Happy Meal menüjével, ami nem annyira túlzóan optimista, írja a DesignTaxi.
Az új menü a Real Meal, azaz a Valódi Étel nevet viseli, ami természetesen az eredeti Happy Mealt (Boldog Étel) parodizálja. A különböző színű dobozokba csomagolt menük különböző hangulatokat képviselnek a boldogságon kívül.
Andy Warhol a Burger King Whopperét ette, de a McDonald’s jobban tetszett neki
A gyorsétteremláncolat #EgyélÚgyMintAndy szlogennel jelentette meg új reklámját, egy majdnem egyperces videót Andy Warholról, ahogy egy Whoppert eszik. Azonban a DesignTaxi leírása szerint az 1982-ben készített felvétel mögött több van, mint elsőre gondolnánk. The Whopper, for years also known as America’s Favorite Burger®. Keep eating like Andy.
Az új projekt arra a nyomásra próbálja felhívni a figyelmet, ami arra sarkallja az embereket, hogy mindig boldognak és tökéletesnek tűnjenek. A Burger King a Real Meallel igyekszik bíztatni a vásárlókat, hogy mutassák ki valódi érzelmeiket.
A kampány fontos ügyet szolgál: az étteremlánc a mentális egészség hónapja alkalmából társult a Mental Health Americával.
No Title
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.