A Burger King úgy döntött, előáll a maga Happy Meal menüjével, ami nem annyira túlzóan optimista, írja a DesignTaxi.

Hirdetés

Az új menü a Real Meal, azaz a Valódi Étel nevet viseli, ami természetesen az eredeti Happy Mealt (Boldog Étel) parodizálja. A különböző színű dobozokba csomagolt menük különböző hangulatokat képviselnek a boldogságon kívül.

Andy Warhol a Burger King Whopperét ette, de a McDonald’s jobban tetszett neki

A gyorsétteremláncolat #EgyélÚgyMintAndy szlogennel jelentette meg új reklámját, egy majdnem egyperces videót Andy Warholról, ahogy egy Whoppert eszik. Azonban a DesignTaxi leírása szerint az 1982-ben készített felvétel mögött több van, mint elsőre gondolnánk. The Whopper, for years also known as America’s Favorite Burger®. Keep eating like Andy.


Az új projekt arra a nyomásra próbálja felhívni a figyelmet, ami arra sarkallja az embereket, hogy mindig boldognak és tökéletesnek tűnjenek. A Burger King a Real Meallel igyekszik bíztatni a vásárlókat, hogy mutassák ki valódi érzelmeiket.

A kampány fontos ügyet szolgál: az étteremlánc a mentális egészség hónapja alkalmából társult a Mental Health Americával.

Burger King | #FeelYourWay

no one is happy all the time. and that’s ok. that’s why we created Real Meals in partnership with Mental Health America to encourage everyone to come in and #FeelYourWay. on the 70th anniversary of Mental Health Awareness Month this May, order a Real Meal your way.

Hirdetés