Ráadásul rengeteg dicséret érkezett a kép alá. Ez is azt mutatja, hogy a természetességgel jobban tudnak azonosulni az emberek. A divat pedig egyre inkább figyelembe veszi, hogy az emberek unják a tökéletességet hirdető fotókat a magazinokban.
A H&M legújabb nyári kollekciójához feltöltött képet több mint 700.000-en lájkolták. A fotón látható modell nem a megszokott vékony, kidolgozott testű modellek táborát erősíti. Sokkal közelebb áll a teltebb, nőiesebb idomú hölgyekhez. Ez nem csak azért pozitív, mert több nő tud azonosulni vele, hanem mert segít levetkőzni a kinézettel kapcsolatos nyomást, amit a média nap mint nap ránk zúdít.
A divatanyagban szereplő modell egy virágos bikiniben látható, ahogy természetes sminkben ül a sziklaparton, vizes, kiengedett hajjal. Az egyik vásárló megköszönte, hogy a divatmárka más testtípusú nőket is bemutat, egy másik hozzászóló pedig elmondta, hogy frissítő változás végre igazi nőt is látni egy divat magazinban.
Retusálás nélkül hagyta a fotómodellek képeit az ASOS – nem véletlenül
Egyre többen kritizálják a photoshoppolt, agyonretusált divatanyagokat, amelyekhez semmi köze a valósághoz. Persze léteznek sima bőrű, tökéletes alakú emberek, de lássuk be, a többség nem ebbe a kategóriába esik. A gond ott kezdődik, hogy a legtöbb divatmárka negatívan állítja be, ha valaki nem tökéletes.
A H&M nem csak a pozitív testkép érdekében szeretne tenni, hanem a tudatos vásárlásért is. Ezért a vásárlók mostantól megtekinthetik, honnan származik a ruha, hol készítették az egyes darabokat. Ez egy fontos lépés afelé, hogy az emberek tudatosabban vásároljanak ruhát. Szerencsére egyre több divatmárka követi ezt a jó szokást.
Íme a sokak tetszését elnyert kép!