A nézők az elmúlt hetekben Hunyadi-rajongók, a szereplők pedig igazi nemzetközi sztárok lettek.
A sikersorozat megtalálta az utat a nézők szívéhez, az ízig vérig magyar történet olyanokat is leültetett a képernyők elé, akik inkább a streaming platformokhoz szoktak. Már az első héten nézettségi rekordokat döntött a grandiózus nemzetközi alkotás, amelynek szereplőiért nemcsak a magyar közönség, hanem már az osztrák és szlovén televíziónézők is rajonganak.

Egyértelműen a Hunyadi lett a tavaszi hétvégék győztese. A több mint hatszáz – köztük több nemzetközi – színész és kaszkadőr részvételével készült produkció premier epizódjait elsőként a TV2 nézői láthatták, majd Szlovéniában és Ausztriában is bemutatták a többnyelvű szériát.

Kapcsolódó cikk

A fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) már a premier hétvége az éves műsortoplista első helyére repítette a TV2 népszerű sorozatát, amely azóta is uralja piacvezető pozícióját.
2025-ben a teljes tévés piacot magában foglaló éves műsortoplista első 5 helyét jelenleg is a Hunyadi foglalja el a 18-59 évesek körében (vizsgált időszak: 2025.01.01-2025.04.27.).
A március 8-i bemutató óta ráadásul nem volt olyan hét, hogy ne a sorozat premier epizódja legyen az első helyezett a nézettségi versenyben ebben a korcsoportban.
A széria minden egyes epizódja jelentős előnnyel volt idősávja legnézettebb műsora mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59, A4+).

Kapcsolódó cikk

A 10 részes Hunyadi átlagos nézőszáma a 18-59 évesek körében 414 ezer fő volt, átlagos nézői részesedése pedig 20,8%, míg az RTL 10,3%-ot ért el a műsor idősávjában. Ez azt jelenti, hogy a korcsoportba tartozó tévénézők több, mint ötöde a Hunyadit nézte, és így átlagosan kétszer annyian választották, mint a fő konkurens műsorait ebben az idősávban.
A teljes lakosság körében még látványosabb a különbség, hiszen az átlag 821 ezres nézőszámhoz 21,4%-os nézői részesedés párosult (RTL azonos idősáv: 10,2%). A sorozat legnézettebb epizódja közel egymilliós nézőszámot ért el (AMR: 941 ezer fő) a teljes lakosság körében, amire 2021 áprilisa óta, vagyis az elmúlt közel 4 évben egyetlen sorozat egyetlen epizódja sem volt képes a teljes magyar televíziós piacon.

Büszkék vagyunk rá, hogy a Beta Film és a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával létrejött sorozatra ilyen sokan kíváncsiak voltak. A Hunyadi nagymértékben hozzájárult ahhoz is, hogy 2025 első negyedévének átlagában a TV2 lett a legnézettebb csatorna a fő kereskedelmi korcsoportban és a teljes lakosság körében is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.

– nyilatkozta a sorozat producere, Robert Lantos.
“Életem egyik nagy vágya volt, hogy elmesélhessek a világnak egy igazi magyar történetet – mégpedig úgy, hogy az izgalmas legyen, és érdekelje azokat is, akik talán azt sem tudják, merre van Magyarország” – tette hozzá.

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet