Követem Élet + Stílus Az IKEA megakadályozza a szőnyegek viszonteladását egy kreatív ötlet...

Az IKEA megakadályozza a szőnyegek viszonteladását egy kreatív ötlet segítségével

Promóció

A vásárlási szokásokat régóta kutatják, segítségével a cégek megtalálják a potenciális vásárlók igényeit. Ez a cégnek nagyobb hasznot, a vevőnek pedig nagyobb elégedettséget eredményez. Mivel az IKEA szeret örömet okozni ügyfeleinek, mostantól szkennerek segítségével azokhoz az emberekhez kerülnek a termékek, akik tényleg szeretnék őket.

Promóció
- Advertisement -

A svéd áruházlánc idén úgy döntött, egy okos ötlettel kideríthetik, melyik vásárló szívét nyeri el az adott termék ténylegesen. Új művészeti kollekciójukhoz az IKEA tehetséges kreatívokkal állt össze, hogy dizájnos szőnyegeket tervezzen, amelyek csak limitált kiadásban lesznek kaphatók. Mivel a cég nem szeretné, hogy a darabok viszonteladásra kerüljenek, a technikát hívta segítségül.

Amennyiben nem vált ki a szőnyeg hasonló reakciót, nem biztos, hogy megkapjuk a szőnyeget / Fotó: Gfycat

Az Ogilvy Social Lab Brussels kreatív ügynökség és az IKEA feltalálta a speciális, „He(art) Scanner” szerkezetet, amely képes leolvasni az agyhullámokat, valamint méri a szívfrekvenciákat, amikor a vásárló ránéz a szőnyegekre. Ezután a szkenner elemzi a kapott adatokat, és megbizonyosodik a vevő érzelmeiről. Ez alapján el lehet dönteni, hogy izgalmat, szeretetet vagy az ellenkezőjét váltotta-e ki az adott termék a vásárlóból.

Vásárolhatsz, de nem viheted haza – irányt vált az IKEA

Az IKEA úgy döntött, irányt vált. A svéd áruházlánc világszerte népszerű olcsó és praktikus bútorairól, kiegészítőiről, és persze az elmaradhatatlan húsgolyóról. Szinte lehetetlen úgy hazamenni az áruházból, hogy ne vennénk valamit, hiszen olyan olcsó. Ha minden igaz, 2019-ben ennek vége, legalábbis New Yorkban nyíló új üzletükben.

Amennyiben a szőnyeg pozitív érzelmet váltott ki, a vevő megvásárolhatja a terméket. Ellenkező esetben egy másik darab jelenik meg a sorban. A szkennert azért hozta létre az IKEA, mert az áruház észrevette, hogy termékeiket árverési oldalakon, magas áron értékesítették a vásárlók. A „He(art) Scanner” segít abban, hogy az egyedi szőnyegek tényleg olyan emberekhez kerüljenek, akik valóban szeretik őket, miközben az IKEA fenntartja a „mindenki számára hozzáférhető” elvét.

Nézd meg a kisfilmet az új ötletről!

Ikea (He)Art Scanner

By measuring customers’ brain waves and heart rate, IKEA and Social.Lab Brussels made sure you can only buy if you feel it.

Promóció
ForrásDesigntaxi
Promóció
Promóció

legnépszerűbbek

A WHO üzeni: ezeket tartsd be, hogy ne kapd el a koronavírust

Az ENSZ Egészségügyi Világszervezete (WHO) ajánlásokat tett közzé, milyen szabályokat érdemes betartani a megelőzés gyanánt, valamint mik a koronavírus tünetei.

Az olasz nővér megmutatta, milyen káros hatásai vannak a koronavírusnak

Egy olaszországi nővér a koronavírus frontvonalából posztolt.

Így teszi tönkre a tüdőt a koronavírus

A felvételek az egyik olyan kínai páciens tüdejéről készültek, aki még tavaly decemberben hunyt el Kínában.
Promóció

a szerk. ajánlása

Andy Warhol cipőillusztrátorként kezdte – Érdekességek a pop-art atyjáról

Andy Warhol a XX. század egyik legmeghatározóbb művésze volt.

Laczkovich Borbála, a Banksy-kiállítás kurátora: „A felszín mögött egy komplex és ellentmondásos képet kapunk”

Laczkovich Borbála, a Godot Kortárs Művészeti Intézet kurátora segítségével tisztába tesszük, mit is jelent egy Banksy-mű hitelessége, jogos-e a művész szellemiségére hivatkozni a kiállítás ellen, miközben jópár műhelytitokra és felszín alatti sztorira is fény derül.

Saiid: „Ugyanaz a vonat, csak lecsatoltak egy pár vagont”

A lényeg, hogy az „élet szörfdeszkáján” sodródni és ride-olni is ugyanolyan jó lehet!

ez is érdekeltéged
<3