Az Index visszahívott egy cikket, amiben bemutatták a házat, ahol Szájer József orgiabulin vett részt

Noha az Index nem csak címlapon számol be Szájer József lemondott EP-képviselő orgiaügyéről, az egyik cikküket levették az oldalról.

Gyorsan visszahívták a cikket

Egyik olvasónk hívta fel a figyelmet az Index egyik cikkére, ami néhány perccel a publikálás után, lekerült az oldalról, és a lenti fotó fogadja azt, aki rátalált a linkre.

Az Indexről visszahívott cikk linkjének megnyitása után ez fogadja a látogatót / Fotó: ContextUs

Itt a fotó a házról, ahol a Szájer-féle brüsszeli orgiát tartották címmel írta a hírportál a cikket.

Az orgia helyszíne már nem fért bele az Indexnek?

Az Indexet egyáltalán nem lehet azzal vádolni, hogy ne számolnának be a lemondott Szájer József körüli botrányról, hiszen címlapon is foglalkoznak az üggyel. Sőt, egy rövid portrét is készítettek Katedrától az ereszcsatornáig – Szájer József életútja címmel.

Kapcsolódó cikk
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email

A fenti cikkben szemléztük a brit Mirrort is, amely fotót is közölt a orgia feltételezhető helyszínéről. 

Kapcsolódó cikk
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: email

Olvasónk szerint az Index vezetése későn vehette észre, hogy kiment a cikk vagy meggondolta magát az, aki visszahívta az ismeretlen szerző  publikált cikkét.

A szerk. ajánlása

Címlapról

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból