Az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak
„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez. Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek, a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítja el a Keep the Night Alive elnevezésű kezdeményezését” – mondta Becs József, a Jägermeister márkamenedzsere.
Becs József hozzátette: „nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegest nyújtsunk, így jött az a gondolat, hogy underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra. ” Becs azt is elárulta, hogy „a grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak.”
A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba. Online pedig ezen a linken lehet megvásárolni.
A tervezésre felkért művészek:
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen 10 ezer darab készül, és minden eladott üveg után 2 ezer forintot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére. A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.
Értékesítik a dedikált üvegeket is
A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek. A kirakatokban egyesével lesznek kihelyezve a limitált széria darabjai, mindegyik az alkotója által tervezett installációban elhelyezve.
A kampány www.keepthenightalive.hu weboldalán és a kapcsolódó social media felületeken lehet majd tájékozódni afelől, hogy hol nézhetőek meg az alkotások. A kampány végén az eredeti, dedikált üvegeket egy online árverésen értékesítik, ezt a bevételt is az éjszakai életben dolgozók támogatására fordítják.
Így tudod nevezni a kedvenc vendéglátóhelyedet
Aki szeretne bekapcsolódni, annak nem kell mást tennie, mint megjelölni azt a vendéglátóhelyet, amit szeretne a támogatásra nevezni. A jelöléshez posztolni kell Instagramon egy emléket a kedvenc helyéről #keep….alive címkével, a pontozott helyre pedig a szórakozóhely nevének kell kerülnie (pl. #keepKEDVENCBÁRalive).
Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, hogy hol található az adott vendéglátóegység, illetve a @jagermeisterhungary Instagram-oldalát is.
Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált, szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozók is ugyanígy nevezhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.
Összesen 20 millió forintnyi támogatást oszt szét a márka. Az eredményt 2021. február 1-jén hirdetik ki.