Kanye West célja, hogy betörjön a szépségipar piacára is

Kanye West rapper és dizájner egy új márkát hozott létre, hogy smink- és hajápolási termékek és aromaterápiás párnák eladásával gyarapítsa vagyonát.

Korábban is akart szépségápolással foglalkozni

Az amerikai énekesek szeretnek több lábon állni, Rihanna a Savage X Fenty divatmárkával, míg Jennifer Lopez saját divatkollekcióval teszi ezt. De a férfi sztárok körében sem ritka a jelenség, hiszen Will Smith Bel-Air kollekcióval lepte meg rajongóit.

A rapper tehát készen áll arra, hogy szépségipari mogullá váljon. A Kanye West által megálmodott, Yeezy Beauty márka szépségápolási és wellness termékekkel lép a piacra, írja a The Guardian.

kanye west szepsegapolas
Kanye West / Fotó: The Music Network

Termékei között megtalálhatóak az arcápolási- és szépségipari áruk, műszempillák, arcmaszkok, körömfényesítők, hidratálók, testápoló olajak, fürdőgélek, borotválkozó krémek, hajápolási termékek, parfümök, fogkrémek, dezodorok, illatosított fenyőtobozok és aromaterápiás párnák is. West 2017-ben már elindította volna a Donda Beauty-t, amit anyja után nevezett el, de ez a terve végül sohasem valósult meg.

Hivatalosan is milliárdos lett

West divatmárkája, a Yeezy Fashion is nagy népszerűségnek örvend, a Wall Street Journal az ágazat McDonalds-ának és Apple-jének nevezte. 2019-ben a legkeresettebb márka volt az utcai viseletek és az edzőcipő terén. West legutóbbi kollekcióját a Párizsi Divathéten mutatták be idén márciusban. A rapper korábban olyan márkákkal működött együtt mint a Nike, a Louis Vuitton, a APC vagy az Adidas.

Kanye West támogatja az ingyenes étkeztetést a koronavírus idején

A hírességek világszerte próbálnak segíteni, vannak, akik pénzt küldenek a rajongóiknak, megosztják saját mentális egészségről szóló történeteiket, vagy bátorítják az embereket az elszigeteltség során. Kanye West is csatlakozott azon sztárokhoz, akik segítséget nyújtanak a koronavírus-járvány során, írja a . A rapper több szervezetet is támogat: a Chicago-i We Women Empowered-öt és Josephine’s Southern Cooking-ot, továbbá a Los Angeles-i Dream Centert.

Áprilisban a Forbes magazin hivatalosan is milliárdossá nyilvánította Westet az 1,3 milliárd dolláros keresetével. A sikert a század egyik kereskedelmi sikertörténetének titulálták. West tehát a zenélés, és a divat mellett újabb bevételi forrást talált magának a kozmetikumok terén. A rapper az elmúlt időszakban ellentmondásos figurává vált, amiért támogatja Donald Trump elnökségét, de hogy szépítsen, jótékonysági alapot hozott létre George Floyd lánya számára.


Ez is érdekelhet

Top sztorik a rovatból