A kozmetikai céggel büszkélkedő celebek sorát gazdagítja Lady Gaga
„Valószínűleg egy újabb kozmetikai kollekció az utolsó, amire a világnak szüksége van” – írta Instagram-oldalán tavaly júliusban Lady Gaga, aki a YouTube-csatornáján egy kedvcsináló videót is feltöltött a bejelentésről. Nem véletlenül indította így a zenész a mérföldökvét, hiszen társadalmi ügyekben markáns véleménye van. Nem csak a feltörekvő szerzők írásaiból készít válogatáskötetet, a tavaly történt amerikai tömegmészárlások okán hallatja a hangját, de eltörölné a díjátadókon a férfi és női kategóriákat is, nem mellesleg a koronavírus-járvány első hullámában irgalmatlanul sok pénzt gyűjtött össze a WHO-val, a projektnek pedig kreatív igazgatója és kurátora is lett.
Egyébként a szintén ismert Kylie Jenner évek óta a legfiatalabb milliárdos a Forbes listáján, mindezt a kozmetikai cégének köszönhetően. Akkora vagyona van, hogy arab sejkeknek adja el a már számára szükségtelen 17 millió dolláros ingatlanját. Átszámolva ez több mint 5 milliárd forint.
Már 2018 elején voltak találgatások arról, hogy Lady Gaga kozmetikai offenzívát tervez. Akkoriban szúrták ki, hogy az Ate MyHeart Inc. cége számára indítványozta a „Haus Beauty” név használatát. A sajtó közölte, hogy a cég többek között alapozókat, rúzsokat, szemfestékeket és parfümöt kíván árulni. Most már hivatalos, hogy indul a kozmetikai kollekció, bár névváltoztatás után, a Haus Laboratories nevén.
A közösségi médiákon megjelenő posztokból világosan látható, hogy a márka üzenete Légy önmagad lesz.
Ez az üzenet illik az énekesnőhöz, akinek polgári neve Stefani Joanne Angelina Germanotta. A fentebb taglaltak mellett az önelfogadás és az erőszakmentesség mellett állt ki, ahogy erről a Born This way (Így születttem) című dalában énekel.
A Business of Fashion (BoF) magazin információja szerint a Haus Laboratories lesz az első olyan nagy szépségápoló márka, amelyet csak az Amazonon keresztül értékesítenek. Sajtóértesülések szerint három földrészen kilenc országban is megjelennek, köztük az Egyesült Államokban, Franciaországban és Németországban. A BoF magazin szerint az énekesnő választása azért esett az Amazonra, mert csak ott kapott lehetőséget arra, hogy márkáját az önelfogadás és az önbizalom témájával jeleníthesse meg.
Modellt állt a népszerűsítés érdekében
A szupersztár díva a saját márkája népszerűsítése érdekében saját maga állt modellt. Nem újkeletű mindez, hiszen a Fenty Skin nevű fehérnemű márkát elindító Rihanna számos alkalommal állt modellt termékei miatt. Legutóbb bőrgatyában állt a kamerák elé, de egyik fehérneműs fotója több mint 7 millióan kedvelték.
Nem véletlen a fehérneműs, mellét nem takaró fénykép, hiszen ez összecseng a Légy önmagad szlogennel, amit képviseltetni akar a márkájával.
A fotóhoz azt írta: “Az időjárás egyre hűvösebb, de mi egy kicsit felfűtjük a dolgokat.”