Marc Jacobs imádja magára húzni a legfőbb versenytársai darabjait.
A haute couture-mindenevő
Marc Jacobs, mondhatni, a divatipar vezérszurkolójává avanzsált az utóbbi évek során. Ráadásul úgy tűnik, a legutóbbi posztjaival jól be is biztosította magának ezt a szerepet.
A Vouge írta meg korábban, amikor 2018-ban a Balenciaga őszi-téli kollekciójából a feltűnő, túlméretes, ám nagyon vidám Demna Gvasalia által tervezett kabátot hordta. Aztán a Givenchy 2020 tavasz-nyári kampányfilmet forgatott vele. A kettő között pedig Gucci-cuccokban jelent meg nyilvános eseményeken.
A Nirvana pereli Marc Jacobsot a mosolygó fej miatt
A The Fashion Law hozta le először, hogy a márkának perrel kell szembenéznie, amiért az új kollekcióban felhasználták a Nirvana logóját. A Bootleg Redux Grunge kollekcióban a banda engedélye nélkül hasznosították újra a mosolygó fejet. A szemeket lecserélték M és J betűkre, de az eredmény így sem különbözik eléggé az eredetitől.
Az szűrhető le mindebből tehát, hogy nem teszi le a voksát egyetlen márka mellett sem, amelyeket éppen egymás fő versenytársainak gondolnának a földi halandók. Nem meglepő tehát, ha a dizájner úgy érzi, a koronavírus-járvány közepén is szükséges kiállnia a csúcsdivat mellett. Akkor is, ha a világ épp összeomlóban van körülöttünk.
Today’s forecast: Sunny with a chance of mass hysteria. At least I’m dressed for spreading some cheer and good will. #yellowisthecolorofsunshine #drastic/classic #weirdonwednesday #gratefulnothateful
No Description
Jacobs kétsoros Celine-öltönyt és farmert visel a fotón, ebben még semmi különös nincs. De mivel dobta fel a vidám szerelését? Mi mással, mint egy klasszikus Mikimoto-gyöngysorral, bordóra lakkozott körmökkel félkör alakú kristályos berakásokkal díszítve a tövénél, és egy pár hosszúszárú, sárga Rick Owens-féle platformcsizmával.
[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]A mai, március 12-i előrejelzésünk: napsütés, tömeghisztéria lehetséges. De legalább jókedvet és kedvességet áraszt az összkép[/perfectpullquote]
– írta Jacobs az Instagram-fotója alá.
Öltözködj, ne parázz!
Az Instagram legtúlképzettebb divatinfluenszere csak ebben a hónapban megosztott már követőivel színes rákot ábrázoló Prada-fülbealót, egy vicces képregénymintás Commes des Garçons-kabátot és egy Cartier-gyémántkarkötőt .
Feeling a little extra crabby tonite. EARRING and COAT @prada #inthecloset #tomorrowisanotherday #byebyebeautifulhome #homeiswheretheheartis #gratefulnothateful @veesback @zambishot
No Description
A divattervező szépség utáni vágya még a legelkeseredettebb pillanatokban is megjelenik, ahogyan a 2020-as őszi-téli kollekciójában is. A sorozatot a régi New Yorknak ajánlotta tervező, amelyet „mindig szeretni fog”.
A ’90-es évekbe az állásába került, most újra a polcokon – Érkezik az ellentmondásos Marc Jacobs-kollekció
1992-ben Marc Jacobs Perry Ellis-nek dolgozott az SS 93 kollekción. A grunge témájú ruhák annyira távol álltak a cég korábbi darabjaitól, hogy Marc Jacobs elveszítette az állását miattuk. A divattervező munkáját 2019-ben újra láthatja a közönség. Victoria Beckham most ünnepli saját magáról elnevezett márkája 10. születésnapját.
Karole Armitage, a mindig zseniális koreográfus által rendezett divatbemutatón Bella Hadid egy Jackie Kennedy-re emlékeztető ruhában, Miley Cyrus könyökig érő bőrkesztyűben és Kaia Gerber baseball sapkájához illő vagány kabátban vonult végig a kifutón. Mi ezzel Marc Jacobs fő üzenete? A következő: nyugalom, csak éld az életedet – amíg legalábbis megvan ez a fényűző csillogás.