Klasszikus képzőművészeti ikonokkal reklámozza a Big Mac Bacont a svéd McDonald’s, írja a Designtaxi. Az étteremlánc még egy rádiós reklámot is készített ugyanezzel az elvvel.
Merész reklámmal hirdeti új csemegéjét a svéd McDonald’s: valamennyi klasszikus festményt ugyanis egész egyszerűen szalonnával fűszereztek meg. Sőt, egy rádióspotban Beethoven Für Elise-ébe csempészték be a finom húsételt.
A a zseniális reklám három klasszikus festményt „szalonnásított”. Az egyik Leonardo Da Vinci Mona Lisája, a másik Vincent Van Gogh önarcképe, míg az utolsó Grant Woods Amerikai gótikája. A kampánnyal a gyorsétteremlánc új Big Mac Bacon termékét mutatja be.
Pharell Williams az Adidas-szal kampányol a női emancipációért
Állapotos és szoptató nőkkel kampányol a női egyenjogúság jegyében az Adidas és Pharrell Williams. A kampánnyal pedig két unisex cipőt reklámoznak, amelyek Pharell vállalatának, a Billionaire Boys Club nak és a cipőgyártónak az eredményes kollaborációja. A This is Her Time elnevezésű kezdeményezésben a brand ezzel kívánja ünnepelni az eredményes munkát a társadalmi nemekben, a szexualitásban, a szexuális jogokban, rasszokban és az egyenjogúságban.
A reklámot a stockholmi NORD DDB reklámügynökség, a Prime PR-ügynökség és az OMD médiaügynökség közös megegyezéssel hozta létre.