Kéretlen népszerűség
Kelly volt az, akire 2017 márciusában, miközben élő adásban elemezte otthoni dolgozószobájából a dél-koreai helyzetet a BBC híradójának, hirtelen rányitották az ajtót a gyermekei. Végül a kétségbeesett feleség is beviharzott, hogy kitessékelje őket, ami csak további vicces pillanatokat eredményezett.
Melania Trump zöld ruhája ismét reflektorfénybe került
Ugyan ezeknek a mémeknek aligha lesz politikai következménye, mégis egy hatékony megküzdési mechanizmusra hasonlítanak, amik segítenek megakadályozni, hogy elveszítsük a gondolkodásunkat az olyan fontos témákról, amikről nem igen esett szó a csütörtöki kongresszuson.
Kapcsolódó cikk
A bájos jelenet azonnal futótűzként terjedt az interneten, Kelly pedig „BBC-apu” néven komoly mém-státuszt szerzett magának.
Children interrupt BBC News interview - BBC News
Please subscribe to BBC News here: http://bit.ly/1rbfUog There was an unexpected distraction for Professor Robert Kelly when he was being interviewed live on BBC News about South Korea. But he managed to keep his composure and complete the interview successfully.
„Két hétig mi voltunk a világ leghíresebb családja. Nem hinném, hogy ez nagy siker lenne, inkább furcsa. Örülök, hogy szerezhettünk néhány boldog percet az embereknek, de igazán nem ez az a fajta népszerűség, amire vágyik az ember” – nyilatkozta az eset után Kelly a The Guardiannek. Pedig néha még a sztárok is kezüket-lábukat törik, hogy egy ideig felkapják a nevüket az interneten.
Trollok, ne zavarjatok!
Három évvel az eset után a világ még mindig emlékszik rájuk. A Twitter felkereste Kelly-t, hogy az ő segítségével jelentsék be a legújabb funkcióját. Az üzleti felhasználók ezentúl meghatározhatják, hogy kik reagálhatnak a tweetjeikre, azaz letilthatják a nemkívánatos, zavaró elemeket.
As someone who knows something about interruptions, we asked #BBCdad @Robert_E_Kelly to help us talk about Twitter’s conversation settings, which give brands more control over the conversations they start. https://t.co/i5eC2qEyRf pic.twitter.com/RSvqqpIyjT
— Twitter Marketing UK (@TwitterMktgUK) November 17, 2020
„Egy vicces videót szerettünk volna készíteni, hogy emlékeztessük az üzleti felhasználóinkat a Twitter legújabb beállításaira. Keresve sem találhattunk volna hitelesebb személyt a rendbontó elemek témájában, mint Robert Kelly-t, a BBC-aput. Máris azt tapasztaljuk, hogy a cégek elkezdték tudatosan használni ezeket a beállításokat” – nyilatkozta Carlos Cantu, a Twitter üzleti területekkel foglalkozó marketingigazgatója.
Elmémesedett II. Erzsébet királynő tévébeszéd alatt viselt ruhája
Az internet népének számtalan ötlete volt Erzsébet királynő outfitjére. A sokmillió royal stylist nemzetközössége.
Kapcsolódó cikk
„A Tweet a felhasználó birtoka. Az új beállításokkal a cégek könnyebben irányíthatják az általuk elkezdett kommunikációt, anélkül, hogy kéretlen trollok megzavarják az értelmes párbeszédet” – tette hozzá. A céges felhasználó beállíthatja, hogy bárki reagálhat-e, vagy csak akiket ők követnek vagy pedig a felhasználó követői.