A legújabb nemzeti konzultáció lebutított emojis kampánya mellett lássuk azt is, az igazán profi marketingesek hogyan maxolják ki a műfaj nyújtotta kereteket – vagy lépnek azokon is túl.

Nem csak Ebbing határában

A pszichológusok szerint a reklámokban alkalmazott színek meghatározott érzelmeket váltanak ki a nézőben, vagyis a potenciális fogyasztóban. A figyelemfelkeltő piros színhez egyfajta hatalomérzet társul, míg a kék dominanciája a megbízhatóságot erősíti és bátorságot sugall. A marketingesek többféle stratégiát is alkalmaznak az eladások ösztönzésére vagy éppen egy olyan fontos, az egész társadalmat érintő üzenet tudatosítására, mint a takarékos vízfogyasztás. A végeredmény olykor egészen látványos.

A Bright Side olyan kültéri hirdetéseket válogatott össze, amelyek kreatívjai előtt méltán emelhetjük meg a kalapunkat.

Már nem a méret a lényeg – a Yahoo! levelezője a nagykiterjesztésű fájlokkal is megbirkózik

elkepeszto hirdetesek 1

Tökéletes frizura a Carlo & Co szalonban

elkepeszto hirdetesek 2

A menetszélben lobog a papír zsebkendő

elkepeszto hirdetesek 4

Nincs akadály az orosz fúrógép előtt

elkepeszto hirdetesek 5

Csúzlitöltelék, avagy miért kell a hátsó üléseken is be kell kapcsolni a biztonsági övet

elkepeszto hirdetesek 6

IKEA, a tökéletes megoldás kis helyen is

elkepeszto hirdetesek 3

IMAX: nézd három dimenzióban a világot

elkepeszto hirdetesek 7

Semmi sem menekülhet a Miele porszívója elől

elkepeszto hirdetesek miele

Ariel: élvezd a tisztaságot!

elkepeszto hirdetesek 9

Képtelenség elszakadni a Mondo Pasta tésztáitól

elkepeszto hirdetesek 11

Ha kíváncsi vagy, hogy a 2020-as amerikai elnökválasztás előtt milyen óriásplakátokkal lepte meg a billegő államokban Donald Trumpot néhány művész, kattints ide! 

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet