Nem csak Ebbing határában
A pszichológusok szerint a reklámokban alkalmazott színek meghatározott érzelmeket váltanak ki a nézőben, vagyis a potenciális fogyasztóban. A figyelemfelkeltő piros színhez egyfajta hatalomérzet társul, míg a kék dominanciája a megbízhatóságot erősíti és bátorságot sugall. A marketingesek többféle stratégiát is alkalmaznak az eladások ösztönzésére vagy éppen egy olyan fontos, az egész társadalmat érintő üzenet tudatosítására, mint a takarékos vízfogyasztás. A végeredmény olykor egészen látványos.
A Bright Side olyan kültéri hirdetéseket válogatott össze, amelyek kreatívjai előtt méltán emelhetjük meg a kalapunkat.
Már nem a méret a lényeg – a Yahoo! levelezője a nagykiterjesztésű fájlokkal is megbirkózik
Tökéletes frizura a Carlo & Co szalonban
A menetszélben lobog a papír zsebkendő
Nincs akadály az orosz fúrógép előtt
Csúzlitöltelék, avagy miért kell a hátsó üléseken is be kell kapcsolni a biztonsági övet
IKEA, a tökéletes megoldás kis helyen is
IMAX: nézd három dimenzióban a világot
Semmi sem menekülhet a Miele porszívója elől
Ariel: élvezd a tisztaságot!
Képtelenség elszakadni a Mondo Pasta tésztáitól
Ha kíváncsi vagy, hogy a 2020-as amerikai elnökválasztás előtt milyen óriásplakátokkal lepte meg a billegő államokban Donald Trumpot néhány művész, kattints ide!
Meghalt Kim Ki-duk, a Bin-Jip rendezője koronavírus-fertőzésben
Az egyetlen dél-koreai rendező, aki díjat hozott el Európa három legjelentősebb filmfesztiváljáról, Velencéből, Berlinből és Cannes-ból.