A Kreml sajtóirodája cáfolta az SVR tábornok távirati csatornán megjelent pletykát, amely szerint Vlagyimir Putyin leesett néhány lépcsőn, aminek következtében az orosz elnök „akaratlanul székelt”.

Vlagyimir Putyin sajtóirodája közleményt adott ki, amelyben cáfolja, hogy az orosz elnök bepiszkított, miután leesett egy lépcsőn, írja a DailyStar.

Az SVR tábornok Telegram-bejegyzése azt állította, hogy az orosz elnök egy hosszú nap után megcsúszott és leesett öt lépcsőfokot. A pletyka szerint az esés következtében Putyin a farkcsontjára esett, és „akaratlanul székelt”.
Az SVR tábornokot állítólag egy névtelen volt Orosz Külügyi Hírszerző Szolgálat irányítja, aki kapcsolatban áll Putyin belső körének tagjaival. A csatorna azonban nem igazolt, és gyakran igazolatlan Kreml-ellenes állításokat fogalmaz meg.
A Newsweek jelentése szerint az Orosz Föderáció Elnökének Sajtó- és Tájékoztatási Irodája december 6-án egy e-mailben cáfolta az állításokat, “teljesen valótlannak” nevezték a pletykát.

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet