Bármi, amit Rihannáról gondolnál, ő megtestesíti azt

Rihanna 2017-ben alapította a Fenty ruhamárkát, ami ma már több mint egy híresség egyedi brandje.

A Fenty több mint egy szimpla brand

Számos olyan példát láthattunk már, hogy énekesek és zenészek kilépve a színpad reflektorfényeiből egy teljesen más pályán bontakoztatják ki adottságaikat. Van, aki erre a közéleti kérdésekben lel rá, de nem ritka jelenség az sem, amikor az előadók saját márka fejlesztésébe kezdenek. 

Rihanna és Amina Muaddi együttműködésének gyümölcse / Fotó: a Fenty hivatalos oldala

Rihanna 2017-ben alapította a Fenty ruhamárkát. Mára a brand azonban akkora utat járt be, hogy bőven többnek mondható mint egy neves híresség egyedi vállalkozása. A Fenty nemcsak a női test szépségeire és sokszínűségére hívja fel a figyelmet, de társadalmi kérdésekben is állást foglal. A nagy reményeket ígérő vállalat pedig a marketing terepén is megállja a helyét. Rihanna sorra döntögeti a saját rekordjait, az énekesnő Fenty fehérneműiben pózoló képét több mint 7 millióan imádják a közösségi médián. 

Rihanna 1,5 milliárddal segíti a koronavírus-járvány károsultjait

Még 2012-ben alapította a Clara Lionel alapítványt, amelyet az énekesnő nagyszülei után neveztek el. Rihanna most 5 millió dollárral (több mint 1,5 milliárd forint) támogat olyan szervezeteket, amik a koronavírus-járvány károsultjain igyekeznek segíteni, írja a . – írja a Clara Lionel a közleményében.

Rihanna azonban rendkívül tehetséggel közelíti meg a divatszakma legígéretesebb trendjeit is. Márkájának darabjaiban a nőies és férfias vonások egyaránt felismerhetők, de nem veszítik el stílusos jellegzetességüket a bő pulóverek, vállpárnás blézerek és bőrből készült kiegészítők sem. Klasszikus és sikkes, csajos, de elképesztően laza – talán így lehetne leírni leginkább az énekesnő szerelem-projektjét. 

Tíz centiméternyi, de extravagáns

Rihanna legújabb együttműködésében Amina Muaddival hozott létre egy 10 centiméteres sarokkal rendelkező cipőt, ami merész formája ellenére is kényelmesen hordható akár a táncparketten is, írja a The Guardian. Az eredmény pedig leginkább egy aszimmetrikus homokórára hasonlít, amely sarka egy hengeres sziluetthez vagy frissen tekert cigarettához fogható. A színes pántok körbefogják a lábat.

Az embernek olyan érzése támad a viselésekor, mintha egy modern saru simulna a lábára, extravagáns elemekkel, kivitelezéssel és színekkel felturbózva. 

Az új darab kétségkívül alátámasztja a márka legjelentősebb erősségeit: a sokszínűséget, a korszerűséget és az egyediséget. Nem véltelen, hogy Rihanna minden fekete személyek által működtetett vállalat felsoroláskor szóba kerül. Az énekesnő félelem nélkül használja befolyását és hangját többek között azért, hogy felhívja követői figyelmét a társadalmi problémákra. Ezügyben a legeffektívebb, ha minden munkavállaló a saját üzleti területén tesz mindent annak érdekében, hogy kiálljon és példát mutasson egy jó ügyért. Habár való igaz, akadnak olyan területek, amelyeknek még van hova fejlődniük. 

A szerk. ajánlása

A hónap legnépszerűbb cikkei

Top sztorik a rovatból