Jesse és Deedee O’Dell elmondták, általában 10 dollárt (kb. 3600 forintot) hagynak ott a kávézóban, de a január eleji rendelésük mellé több ezer dollárt számláztak ki borravalóként.
A hibát csak később vették észre, amikor vásárláskor elutasították a kártyájukat. Végül egy nyaralást is le kellett mondaniuk, mivel a hibát azóta sem sikerült megoldani.
A család kapcsolatba lépett a céggel, akik küldtek nekik egy csekket az összegről, de azokat nem tudták kiváltani, mert fedezetlenek voltak. Ezután rengetegszer próbáltak ismételten segítséget kérni. A cég azt állítja, emberi hiba történt, és elküldték az új csekkeket, de a pár szerint azokat azóta sem kapták meg, így feljelentést tettek a rendőrségen.
Kapcsolódó cikk
A Starbucks több mint 4 milliós kártérítést fizet, amiért ferde szemeket rajzoltak egy vásárló poharára
A bíróság szerint is hibát követett el a kiszolgáló, noha nem akart rosszat.