A siker megkérdőjelezhetetlen.

Jól alakultak a kezdetek Várkonyi Andrea reklámügynökségénél, a Whitedog Médiánál: az első három hónap 127 millió forintos bevételt, 53 milliós nyereséget hozott, 47 milliót ki is vettek osztalékként – írja a hvg.hu.

Pedig a másfél éve alakult ügynökségnek nincs honlapja, se közösségi médiás felülete, és nem tagja egyetlen reklámos érdekvédelmi szervezetnek sem.

Viszont 2020 decemberében beköltöztek abba az Andrássy úti villába, ami Várkonyi Andrea férje, Mészáros Lőrinc cégcsoportjának tulajdonában áll.

A Whitedog Média ekkoriban a Mészáros és Mészáros Kft. társadalmi felelősségvállalási feladatait látta el. Később, 2021-ben már a szintén Mészáros tulajdonában lévő Gallicoopnak készített reklámokat. Szakmai versenyeztetésről egyik esetben sem lehetett hallani a hvg.hu információi szerint. Pedig Mészáros igen sokat bukott azzal, hogy Vlagyimir Putyin Oroszországa háborút indított Ukrajna ellen.

Ha már verseny és Gallicoop! Mint megírtuk ebben a cikkünkben, tavaly november végén adott hír a reklámügynökség és az Index arról, hogy két kategóriában is elhozta a Cannes-i versenyen kiosztott, a vállalati kommunikációs alkotások elismerését, az Arany Delfin-díjat a Whitedog Média.

Kapcsolódó cikk

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet