A svéd ombudsman rasszizmus miatt vizsgálódik a H&M-nél
Már több alkalommal kellett magyarázkodniuk rasszista tartalmú reklámanyagaik miatt.
Már több alkalommal kellett magyarázkodniuk rasszista tartalmú reklámanyagaik miatt.
A svéd divatóriás a “Szerelem mindenkié” üzenetet hirdeti új kollekciójával.
És persze épp a neon szezonja van.
Megérkezett a H&M x Moschino kollekció, de a limitált méretezés hatalmas felháborodást váltott ki a vásárlók körében.
Múlt éjjel New Yorkban mutatták be a Moschino Jeremy Scott tervező által megálmodott és a H&M-mel közös munkájának eredményét.
Hogy mi születhet az olasz luxus divatház, a Moschino és egy fast fashion lánc, a H&M kollaborációjából? Szerintünk izgalmas darabok. Néhány fotót tudunk is mutatni.
Nagy gondban van a gyorsfogyasztású divatláncok legismertebb cége, a H & M: 4,3 milliárd dollár értékű (átszámolva 1 billió, vagyis egymilliószor egymillió forintnyi) ruha felett csücsülnek. Ennyit nem tudtak eladni.
Egy svéd erőmű kitűzte magának célul, hogy 2020-ra fosszilis üzemanyag mentessé válik azáltal, hogy újrahasznosított fát és szemetet fog égetni, beleértve a H&M már nem használt is. A ruhák éghető anyagnak számítanak és az az alapötlet, hogy csak újrahasznosított és megújuló üzemanyagot használjanak. A rajtam lévő farmer is épp most vált ezáltal multifunkcionálissá.