Egy londoni reklámügynökség valódi férfiak kézzel írt üzeneteivel próbálja emlékeztetni a lakosokat, nem szégyen segítséget kérni. Depresszióban szenvedők és öngyilkossági kísérlet-túlélők üzenetei lepték el Londont, írja a DesignTaxi.
A Mother London a Samaritans öngyilkosság megelőző szervezet Igazi emberek, igazi történetek projektjét karolta fel. A szervezet arra bíztatja a nehézségekkel küszködő férfiakat, hogy kérjenek segítséget a honlapjukon vagy ingyenesen hívható segélyvonalukon keresztül.
A Samaritans felmérésében kimutatta, Angliában, Skóciában és Wales-ben a 20 és 59 év közötti férfiak 41 százaléka inkább megtartja magának a problémáit, minthogy segítséget kérjen. A férfiak anyagi problémák (36%), kapcsolati és családi gondok (30%), magányosság (29%) és a karrier (25%) miatt aggódnak legtöbbször.
Legyünk elnézőbbek a férfiakkal! – Hollywood már megtette az első lépést
A film fővárosának emlegetett Hollywood bevett szokása, hogy egy adott évben ugyanazt a témát dolgozza fel többször is. Vagy középpontba állít egy karaktert, és készít róla három különböző filmet. Gondoljunk csak a 2012-es Hófehér és a Vadász és a Tükröm, tükröm című filmekre, vagy az 1985/1986-os Vissza a jövőbe és Előre a múltba remekművekre.
A kampány során London jól látható helyeire tettek ki plakátokat bátorító üzenetekkel valódi férfiaktól, akik nehéz időkön mentek keresztül. A kézzel írt üzenetek arra hívják fel a bajban lévők figyelmét, hogy nem vannak egyedül a problémáikkal.