Az adakozás mellett még biztonságtechnikai igazgatóra is futja a TikToknak.

Jótékonykodásban felzárkóznak a nagy tech-cégek mögé

A TikTok, a kínai óriásvállalat, a ByteDance tulajdonában álló videómegosztó közösségi csatorna ígéretet tett arra, hogy 250 millió dollárt adományoz a koronavírus elleni küzdelmet támogató alapítványok számára, valamint 125 millió dollár értékű hirdetési felületet is biztosít a platformon.

tiktok koronavirus adomany
/ Fotó: TikTok

A TikTok is beállt tehát abba a sorba a Google, a Facebook és az Apple után, amely azt hivatott bizonyítani, hogy a nagy tech-cégek is kiveszik a részüket a társadalmi felelősségvállalásból a koronavírus-járvány idején.

[perfectpullquote align=”left” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Mi is szeretnénk kivenni a részünket a mindenhonnan áradó segítségnyújtásból és globális adakozásból. Meg akarjuk mutatni mindazt, amit a közösségünk révén észlelünk és a járvány által legérintettebbek számára konkrét segítségnyújtássá akarjuk átformálni[/perfectpullquote]

– írta a blogjában Alex Zhu, a társaság elnöke.

A TikTok 150 millió dollár kézpénzt bocsát helyi szinten rendelkezésre egészségügyi dolgozók toborzására, védőfelszereléssel való ellátásukra és kisegítésükre. A cég például 15 millió dollárt ajánlott fel az amerikai Járványügyi Központ (CDC) alapítványa számára, hogy az államokhoz kötődő és a helyi egészségügyi ellátórendszerek további orvosokat és ápolókat alkalmazhassanak.

Pink és fia is koronavírus-fertőzött, és 1 millió dollárt adományoz a kórban szenvedőknek

Pink és kisfia is észlelte magán a COVID-19 fertőzés tüneteit, majd később a tesztjük is pozitív lett. A hírt az Instagram-oldalán osztotta meg, és ugyanitt avatta be rajongóit a részletekbe. Elmondása szerint már a betegség tüneteinek észlelése előtt is karanténba vonultak, szerencsére felismerték, hogy komoly helyzetről van szó, ami ellen így vagy úgy, de mindenképp tenniük kell.

Zhu hozzátette, hogy a TikTok azon is fáradozik, hogy maszkokat és egyéb védőfelszereléseket juttasson el India, Indonézia, Dél-Korea, Olaszország és az Egyesült Államok kórházaiba.

Repkednek a dollármilliók

„A cég jelenleg a TikTok Közösség Segítségnyújtási Alap létrehozásán dolgozik. A szervezet közel 40 millió dollárt szán olyan helyi kezdeményezéseknek, művészeknek, ápolóknak, pedagógusoknak, akik a platformon ismerték meg egymást. A cég további 10 millió dollárt tesz hozzá a TikTok felhasználók adományaihoz. Eddig a MusiCares elnevezésű amerikai nonprofit szervezet számára 2 millió dollárt utaltak át” – teszi hozzá Zhu.

A TikTok Kreatív Tanulás Alapítványa 50 millió dollár kézpénzt ajánlott fel távoktatással foglalkozó pedagógusok, szakértők és nonprofit szervezetek számára.

A hirdetések területén a TikTok 100 millió dollár értékű reklámfelületet bocsát a kis- és középvállalkozások rendelkezésére – akárcsak a Facebook. Ezzel is segítik a cégek talpra állását, amikor a gazdaság újra beindul a normál működés szerint.

„További 25 millió dollár értékű hírcsatornán belüli hirdetési felület nyílik meg az NGO-k, megbízható egészségügyi cégek és helyi önkormányzatok számára, hogy fontos üzeneteiket eljuttathassák a TikTok-felhasználókhoz”– írta Zhu.

Cenzúrázza a felhasználókat a TikTok – ContextUs

A TikTok közösségi és videómegosztó oldal egy pekingi vállalat applikációja, ami lehetőséget biztosít a felhasználók számára, hogy táncolós-éneklős vagy más kreatív felvételeket posztoljanak. A kínai app azonban már többször bírálat elé került, 2019 szeptemberében ugyanis cenzúrázta a LMBTQ mozgalmakkal kapcsolatos tartalmat az olyan országokban, ahol korábban az sosem volt illegálisnak tekinthető.

Zhu a tátika-applikáció, a Musical.ly társalapítója volt, amelyet a ByteDance 1 milliárd dollárért vásárolt meg 2017-ben. A cég ezután a Musical.ly felhasználóit átemelte a TikTok applikációba. Az elmúlt két évben népszerűsége sosem látott méreteket öltött, és már a legkedveltebb közösségi oldalak között tartják számon.

Felemelkedésével párhuzamosan számos aggály merült fel a kínai tulajdonlással és a felhasználók személyes adatainak biztonságával kapcsolatosan. Márciusban a TikTok leszerződtette Roland Cloutier-t kiberbiztonsági igazgatói pozícióra, akinek többek közt az adatvédelem lesz az egyik fő feladatköre, írja a Variety.

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

goballoon.hu - 2024 július - LinkMarketing - 6

Felkészülés a hőlégballonos repülésre

Ma már nem úgy készülünk egy hőlégballonos sétarepülésre, mint a 2019-ben megjelent “A hőlégballon” című film szereplői, akik az NDK-ból próbáltak megszökni egy ilyen légijárművel.

Qatar-WC

Hogyan fogadjunk a 2022-es labdarúgó-világbajnokságra

Már majdnem itt az ideje a világ legrangosabb tornájának – a 2022-es labdarúgó-világbajnokságnak. Az idei év sok újítással jár. Az egyik az, hogy ez az első alkalom, hogy egy közel-keleti ország ad otthont a világbajnokságnak.

alvás pihentető alvás tippek alváshoz egészséges alvás egészséges életmód

Ezeket edd, és ezeket kerüld, ha nem tudsz aludni

Jó alvás nélkül nincsenek jó nappalaink, de még rosszabb, hogy nem lehetünk teljesen egészségesek sem. Sokan szenvednek kialvatlanságban anélkül, hogy foglalkoznának vele, pedig komoly következményei lehetnek, ha hosszútávon nem tudunk megfelelően pihenni.

betegség hírességek hírességek betegségei maria cross halle berry lil wayne tom hanks toni braxton catherine zeta-jones 4

Hírességek, akik krónikus betegséggel élnek

A betegség nem válogat. A következő sztárok mind megvívták a maguk harcát különböző egészségi problémákkal és saját példájukon keresztül bebizonyították, hogy krónikus betegségekkel is lehet együtt élni, mégpedig boldog életet.