A diverzitás jegyében született olasz Vogue-címlapon az ’50-es évei közepén járó szupermodell, Cindy Crawford és 18. születésnapját éppen most ünneplő lánya, Kaia Gerber képviselik a különböző generációkat.
Bűvös 100
A Vogue Italia címlapjai mindig tartogatnak valamilyen különleges meglepetést. Olykor azzal, hogy egészen fehér, üres címlappal jönnek ki, máskor pedig azzal, hogy a számot a gyerekeknek ajánlják, különböző gyerekrajzokat bemutatva a címlapon.

A mostani, szeptemberi lapszám is különlegesnek ígérkezik: Bella Hadid, Kaia Gerber és Emily Ratajkowski – aki nemrég a tetoválását is megmutatta – is a 100 sztár között van, akik felkerültek a Vogue Italia címlapjára, írja a Design Taxi.
https://www.instagram.com/p/CEcAHY2qS97/
A remény arca: Marcus Rashford a brit Vogue szeptemberi címlapján pózol
Marcus Rashford nem csak tehetséges labdarúgó, de inspiráló személyiség is, aki a gyermekszegénység elleni kampányával a Vogue által kinevezett remény arcai közé került. A Manchester United labdarúgója többek között ennek köszönhetően a magazin szeptemberi címlapján lesz majd látható. Nemrégiben a csatár felszólította a kormányát, hogy nyáron különös figyelmet szenteljenek a legszegényebb családok ingyen történő élelmezésére.
Hadid izzó szemekkel néz a kamerába, miközben felül mindössze csak egy műbőr blézert visel, alul pedig egy ceruzaszoknyát. Fekete haját erősen lefésülve, egészen minimális sminkkel, a természetes szépségét érvényesülni hagyva hordja.
https://www.instagram.com/p/CEg6t1Wqusy/
Ratajkowskit egy vékony, fekete, ujjatlan felsőben és egyik vállára vetett szürke dzsekivel fotózták le. Gerber egész alakos fotót kapott, amelyen egy ujjatlan trikót és hozzá illő női alsót visel. Crawfordon is hasonló, grafitszürke árnyalatú blézer és pulóver látható, amelyet elől összefog magán. Chloe Sevigny, Irina Shayk, Pat Cleveland és Saskia De Brauw is mind hasonló, szürke, fekete vagy barna színű ruhadarabban pózolnak a száz címlap egyikén.
A diverzitás és befogadás üzenete
Ehhez a lapszámhoz a magazin különböző korú, etnikumú, más-más életformát folytató és eltérő szakterületen tevékenykedő személyiségeket válogatott a sokszínűség és befogadás üzenetének minél szélesebb körű terjesztése céljából.
Az internet népe virtuálisan kisajátította magának a Vogue címlapját
A Vogue szerkesztői merészen és mindig a korszellem előtt járva választják ki a magazin címlapját, amely önmagán túlmutató társadalmi üzenetet is képvisel. Alig pár napja írtunk arról, hogy a Vogue Italia a júniusi számot a gyerekeknek ajánlotta. A kicsiknek szóló tartalmakon túl, pályázat útján nyolc gyerekrajzot választottak ki a címlapra.
„Száz különböző címlapot készítettünk. Mindegyiken más-más – korra, megjelenésre, bőrszínre való tekintettel – egyén a főszereplő. Olyan közösség portréja, amelynek most újra kell kezdenie az életét a társasági távolságtartás és egyéb óvintézkedések közepette” – írta Emanuele Farneti főszerkesztő a magazin vezércikkében.