Tokió, 2013
Mat Hennek munkáinak célja a letisztult szemléltetés: a kémlelés egyszerűségében rejlik minden tisztaság – vallja a fotós.
Stockholm, 2013
A városok megfejtéséhez idő kell, csak úgy, mint ennek a svéd feliratnak a kibogarászásához.
München, 2013
Mat Hennek Münchenben járva a ponyvával takart építkezések közti tereket fürkészte.
Párizs, 2013
A párizsi reptéren a művész a különbségek egyesítésére törekedett, kihangsúlyozva azok szimmetrikusságát.
Dallas, 2014
Tájképeit igyekszik a turisták által leglátogatottabb helyektől távol elkészíteni. A lencsevégre kapott városok esszenciáját, és a helyi lakosokat mutatja be, akik azzá teszik a metropoliszokat, amik.
Dallas: a város, ami különös hatással volt a fotósra
Mat Hennek látásmódja romantikus képzeteket ébreszt, és már-már impresszionista festménynek ható képeket eredményez.
Shanghai, 2015
Hennek képei mai szemmel prófétikusnak tekinthetők, hiszen a koronavírus-járvány kirobbanása óta a városok többsége kísértetiesen idézi a német fotós elkapott pillanatképeit.
London, 2015
Hennek munkáinak középpontjában az épületek állnak, és ezek színének és anyagainak egybeolvadását igyekszik ábrázolni fotóin.
Abu Dhabi, 2016
A német fotográfus a lényegi részletekre vetkőzteti a világ nagyvárosait.
Bécs, 2016
Saját bevallása szerint, Mat Hennek azért igyekszik kerülni az emberek szerepeltetését képein, hogy az érzelmeket minél kevesebb befolyásoló tényező nélkül tudja előcsalogatni a szemlélőkből.
Aix-en-Provence, 2016
Az alábbihoz hasonló, alulról fényképezett nézőpontok azt az érzést keltik, mintha kíváncsian bóklásznánk a súlytalanságban.
Rotterdam, 2016
Néhány helyszínen előfordult, hogy órákig kellett várakoznia a fényképésznek, amíg egyetlen lélek sem sétált bele véletlenül a kompozíciójába.
Monaco, 2017
A pandémia előtt nyüzsgő nagyvárosokat, Hennek képes volt néma műalkotásokká merevíteni.