Gallio pulyareklám hozott sikert Várkonyi Andreának
Két kategóriában is elhozta a Cannes-i versenyen kiosztott, a vállalati kommunikációs alkotások elismerését, az Arany Delfin-díjat Várkonyi Andrea és Gergely Judit reklámügynöksége, a Whitedog Média, írja az Index. Az idei szemlén közel 900 pályázat versenyzett egymással.
A lap szerint a Gallio-filmek megalkotásakor a készítők az úgynevezett Rube Goldberg gépeket helyezték konyhai környezetbe: a 15 fős csapat egy hónapon át azon dolgozott, hogy a dominóelven működő szendvicskészítő gépek tökéletesen funkcionáljanak, a folyamat elejétől a végéig, úgy, hogy a megszokott reklámmegoldásoktól eltérően elszakadjanak a klisészerű családi idill ábrázolásától.
Az Index szerint a kész alkotás azzal emelkedik ki a reklámzajból, hogy mellőzi a zenét, csupán a mozgásba hozott eszközök és hozzávalók által keltett zajt lehet hallani a filmekben, amivel a nemzetközi zsűri a kategóriájában a legmagasabb, ún. „Best Sound Design”, azaz fekete delfin díjával jutalmazták.
A férje, Mészáros Lőrinc cége is az ügyfelük volt
Egy másik ügyfelük, a Mészáros és Mészáros Kft. számára végzett CSR-programjuk, a High-Tech Suli pedig shortlistes lett a jótékonysági imidzs film kategóriában. (A Mészáros és Mészáros Kft. Mészáros Lőrinc és családja érdekeltsége, Mészáros pedig Várkonyi Andrea férje.)
A 444 emlékeztetett, a szintén ezer szállal a kormányhoz köthető alkotást, a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapest 365 című kampányfilmjét díjazták ezen a versenyen. Ugyanezen a néven egyébként fotópályázatot is hirdetett az MTÜ.
Meghalt Kim Ki-duk, a Bin-Jip rendezője koronavírus-fertőzésben
Az egyetlen dél-koreai rendező, aki díjat hozott el Európa három legjelentősebb filmfesztiváljáról, Velencéből, Berlinből és Cannes-ból.