Az Euro2020 keddi budapesti sajtótájékoztatón Cristiano Ronaldo arrébb tett két Coca-Colás üveget és kicserélte saját vizes palackjára.

Ronaldo ezen lépése 4 milliárd dolláros visszaesést jelent a cégnek

A keddi magyar-portugál meccs előtti sajtótájékoztatón a vendég csapat sztárjátékosa, Cristiano Ronaldo két neki odakészített Coca-Cola üveget odébb tett, hogy kint legyen a képből és maga elé rakott egy vizes palackot. Eztán a szervezőkre nézve azt mondta: “Agua”, ami portugálul a vizet jelenti. 

Ronaldo évekkel ezelőtt szerepelt a márka reklámjában, most azonban igen rossz helyzetbe hozta őket. A The Guardian azt írja, ez a húzás 1,6%-os veszteséget jelent a Coca-Cola számára. Vagyis a cég bevétele 242 milliárd dollárról 238 milliárdra ugrott vissza. 

A Coca-Cola kiadott ezután a lépés után egy közleményt, amiben tisztázta, hogy ezeken a sajtótájékoztatókon a sima Coca-Cola mellett Coca-Cola Zerót és vizet is felajánlanak a játékosoknak. 

Top sztorik a rovatból

Ez is érdekelhet

9 élelmiszer, amit helytelenül mosunk meg

Akik törődnek az egészségükkel, tudják, hogy mennyire fontos megmosni fogyasztás előtt az egyes élelmiszereket. Ez pedig elég egyszerűnek tűnik: csak kinyitod a csapot, és ráengeded a vizet az élelmiszerre.