Vajon milyen lenne, ha a hétköznapjainkban használt termékeket a mindenki által ismert dizájnercégek gyártanák? Ezzel az ötlettel játszott el Peddy Mergui izraeli művész.
Luxus dizájn a hétköznapi termékeinknek
Mindannyian ismerjük az olyan márkákat, mint a Prada, az Apple vagy a Chanel. A legtöbb ember számára ezek a brendek a luxust, a csúcsminőséget, a kifinomultságot testesítik meg.

Ám vannak, akik úgy gondolják, hogy ezek a cégek a hanyatlást, az eszetlen költekezést és a túlárazott termékeket jelképezik. Talán éppen ezek az ellentétes vélemények adták az ötletet Peddy Mergui izraeli művésznek, amikor elképzelte, milyenek lenne néhány mindennapi termék dizájner csomagolásban.
A Ralph Lauren elkészítette neked a Rachel Green-kollekciót
A Jóbarátok a ’90-es évektől kezdve egészen napjainkig az egyik legnépszerűbb sorozat. Olyannyira, hogy a nagy streaming-szolgáltatók versengenek a jogokért. A mai napig komoly nézettséget hoz a Netflixnek a Jóbarátok sorozat. Noha hivatalos statisztikát egyelőre nem hoztak nyilvánosságra, ám az biztos, hogy majd’ 100 millió dollárt fizetett az újabb streamelési jogokért a Netflix a Warner Bros.- nak.
Fricska a sznobizmusnak? Figyelemfelhívás a környezettudatosságra? Jó(?) poén? A búza az búza a búza elnevezésű projekt azt mutatja be, hogyan változtatja meg érzékelésünket a csomagolás: végül is, maga a termék mindig ugyanaz marad.
Gyümölcs a Nike-tól

Joghurt a Tiffany&Co-tól

Kávé a Cartier-től

Vajas keksz a Dolce Gabbanától

Liszt a Pradától

Olíva olaj a Benettontól

Ramen leves a Burberry-től

Basmati rizs a HSBC-től

Só és bors a Hermés-től

Szalámi a Louis Vuittontól

Tápszer a Chanel-től

iTej az Apple-től

Tészta a Ferraritól

Tojás a Versacétól

Vaj a Bulgaritól

Csemegeuborka a Guccitól

Az alkotó szerint a kiállítás a dizájn gyakran elmosódott etikai határaira és dinamikáira világít rá a fogyasztói társadalomban.